Sean Banan helg!

Haha, vilken jävla helg jag har haft!
Amir kom ner & det ända som har snurrat i våra munnar är denna satans
sean banan.. dock BARA vi två som tycker denna humor är galet jävla rolig!
Haha.. särkilt när amir börjar rappa hans jävla låt! jag DÖR!
Fisdansen & allt annat sjukt.
Jobbade till 19 i fredags så var bra hem direkt efter & när jag kom hem hade
sötnosarna gjort fläskfile ala Amir, SJUKT gott.
Klyftpotatis/rotfrukter & tzatziki! MUMS.
Blev även utgång sen.. Hanna sundqvist som dock skulle upp & jobba.. svirade
dock ändå till småtimmarna.. klockan var väl närmare halv 5 när vi kom hem!
Hade dock en jätte bra kväll/utekväll på launch, eller hur det stavas?

Mindre roligt att jobba dagen efter, men som dom sa " du ser faktiskt fräsh ut".
Thank you! ;D Skönt dock när dagen var färdig!
Blev Sushi dejt med Amir.. haha. Tackar och bugar för denna gudomliga måltid
och det bästaste sällskapet!  :)
Sen belv det hem & svira om.. så gav sig jag & amir till hisingen för lite fest.. som
det hela slutade som det inte skulle.. på BK runt 4 tiden.. dock fick jag ju stå bakom Thomas Ravelli i kön någonstans, men det var väl också det ända ;).
En besviken kväll då man föreställt sig massa bra.. dumma dig ;).

Söndagen blev dock en enda slappdag, eller nja kanske inte!
Amir den gobiten kom in och väckte mig vid 9 innan han skulle åka. Fick mig ett
glas med vatten, en bamsekram & ett gott skratt, så morgonen började ju bra!
Sen sov jag ända till 13.. sen blev det slapp i soffan länge innan man fick eld i röven och började slipa spacklet.. så nu är vi redo för att måla & i morgon kommer färgen!
Annars blev det mys i soffan med tjejerna till massa bra på tv.. även bra konversation på MSN.. mhhm :). La oss i tid & idag har det varit jobbet... även handlat lite mat.
Hungrig som jag är hela tiden är det nog dags att laga mig lite mat strax.
Ska göra Wokadegrönsaker med nudlar och sötsur sås, ovanligt va? Funderar även på att ha lite strimlat kött i.. nu börjar magen kurra! :)
I övrigt blir det Arn på tv.. & som lisen sa.. vad man önskar man hade någon att mysa med i soffan.. även om tjejerna duger bra önskar jag mer att det var någon man kunde pussa lite på.. men nae :P. Ingen som känner sig manad? ;)

I övrigt tror jag att jag fått hål i tanden, vilket jag INTE har råd med & dessutom aldrig haft innan så egenlitgen borde jag inte ens veta hur det känns!? Men det gör ont!
Utöver det mår jag sådär.. har huvudvärk.. fryser som satan & tror jag håller på att bli lite sjuk. Orkar inte med mer uppdatering nu, nu vet ni iallfall vad som händer här uppe i Götet.
& som vi alla kom överens om... FAAAN vad vi trivs.. nu vill vi bara ha sommar så kan det inte  bli så mycket bättre! DOCK.. saknar jag många där hemma :).

& jag önskar jag hade självförtroendet att tro nått.. you are just to handsome for me.

~~ Hanna

Bilder från helgen..












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0