Ner ner ner!

Guuuud, känns så konstigt att man inte haft en ledig dag nu när man jobbat helg.
Man är alltid så van att alltid ha söndagen att vila ut på, men icke!
Nu gick man inte på sitt 5 dagars pass.. idag var ingen jätte sköj dag.
Lite att göra.. alldeles för lite. Man gick runt.. städade.. raffsade till kläderna då&då så man PLÖTSLIGT hade något att göra, nice life ;).
Nae, tjejerna gör det hela mycket roligare.. så underbart goa!
Morgon mötet först på morgonen, blev varmt välkomnad & mysigt med frukost och allt.
Event sista helgen denna månaden, NICE. Dj, breakdancers.. & massa skoj!
Kom inte hem fören straxt innan 9 idag, då jag jobbade 13-20 sen handlade.
Snackade med Sanna på telefon idag, underbart! Ska blir så jäklans skoj när hon kommer och hälsar på. och vem vet, kanske flyttar hon hit? :).
Sanna Knutsson, I MISS YOU!

Nahe, dags att krypa ner & ladda inför mitt 10-20 pass i morgon.. orka!
Men jag ser pengarna framför mig.. och VIPS så gick allt lättare.

Nu vill jag bara också att kilona kan rasa lite så man är mer fit inför sommaren.
Det funkar bra med kosten här uppe men mer neråt ska det! :)

Undra vad som hade hänt om jag bodde kvar i Karlskrona & tog reda på vad jag verkligen kände för dig, var det nått eller var allt bara på skoj?
En fråga som aldrig kommer få svar.. kanske tur det!

Nu vänder vi sida..

~~ Hanna


shäääääääääärleeeeeeeeek

Kommentarer
Postat av: Madde

Åhh vad jag saknar er :(

2010-03-09 @ 00:19:37
Postat av: Josse

heta är vi :D <3

2010-03-09 @ 10:18:19
URL: http://josefineolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0