Man slutar aldrig förvånas!

Jag trodde nog aldrig i hela mitt liv att en bild på dig skulle kännas så här djupt i mitt hjärta som det faktiskt gjorde att se det.
Long time now.. men minnerna kommer finnas där för resten av våra liv, det är bara att inse det.
Tycker det är rätt patetiskt dock att lägga upp en bild där det dock inte ens fanns någon större kärlek mellan er, men det är ju min åsikt.
Glad för hur allting blev men jag vet att du också tänker på mig ibland, det har ju bevisats.
Stumholmen - 03.. it will always be a memorie.

Goo goo dolls - iris. Vare sig vi vill eller inte..

~~ Hanna

Kommentarer
Postat av: Madde

stumholmen minnen for life :D kom hem jag saknar er :/

2010-03-19 @ 22:10:40
URL: http://somomingenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0