Kiss my assssss and PUFF be gone!

Då var det äntligen söndag & man har jobbat heeela helgen och tjänat massor av stålar.
Tyvärr får man ingen ledighet fören lördag nästa gång, men det innebära att tjäna ännu mer pengar denna veckan :)
Tjejerna på jobbet gör det hela mycket roligare.. like them!

I övrigt var vi på Park Lane i Fredags, Lisen & jag skulle upp & jobba så vi fick hålla oss nyktra, blev 1 glas vin inget mer!
Så jäkla nice.. när vi kommer till Park Lane ställde vi oss vara i Kön och sa mitt namn
& att vi kom från Rut så kom vi in, och så blev det gratis också, NICE!
Så skulle jag kunna ha det varje vecka :D.
Modevisningen var ju inget WAAAO, men jag&lisen begav oss hem igen vid 2 tiden.
De andra tjejerna festade vidare, HAHA och hej & hå ;).
Blev iallfall jobb 11-18 i går, rätt lugnt.. men ändå mycket :S. Kul dag!
Helt slut på kvällen sen.. blev käk sen bara tv & chill i soffan med girlsen.

Idag steg man upp i jobbtid & jag hade nog faktiskt sover förlänge.
La mig redan runt 12 i går och sov till 9.30.
Sen har jag jobbat 11-16 idag.. alldeles för lugnt men jag jobbade med riktigt
goa tjejer, så det hela blev mycket roligt :).
När jag kom hem blev det promenad i Solen (solbrillor på såklart) med Noomi, Johanna & Josse. Fick se lite av Majorna, kan tänka mig att det är hur fint som helst på sommaren!
I övrigt har vi bara slappat i soffan, lagat mat.. och snackat en massa!
Blev kycklingwok med lite creme fraish (kan ej stava) kanon gott & nyttigt!

Nu blir det snart sängen.. börjar inte fören 13 i morgon egenlitgen, men då ska vi såklart ha personalmöte redan vid 8.30 :/.
Jaja, ska iallfall bli roligt att träffa alla man jobbar med & äta frukost i hop!

Nu är jag galet illamående, varför? Känner mig dessutom hängig, vilket jag INTE har tid med då jag har fått massa extra timmar denna veckan.. heltidvecka, MELIKE!
Längtar till aprillönen.. marslönen blir ju INTE kul. :/.

& DUUU, försvinn ur mitt huvud nu för fan. Orkar inte se mer bilder och skit.. jag vet att det är över & att det aldrig kommer bli vi.. GET OVER IT hanna. Det tär på mig att se er! & jag kan inte fatta att jag inte kommit över det..
numret raderat, CHECK!

Natti natti gott folk!
~~ Hanna

Lite bilder.. senaste tiden.

Innan jobbet en dag.


Innan modevisningen.


Jag&cp :)


Jenny på besök! Alla tjejerna samlade & JAAA, vi ska måla om lägenhete, haha




Babes!


Partypinglan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0