Home sweet home.

Idag var en sån dag när man bara längtade hem till soffan & tjejerna mer än NÅGOT annat.
Jobbat 10 timmars pass idag & JA, det var way to long i en butik.. Funkade såklart, men när det inte är mycket att göra & vi änd är många i personal blir det långttåkigt, vika kläder vika kläder vika kläder. Jag kan det nu kan jag lova er :).
Men, nu är man ju hemma iallfall & första passet avklarat..
I morgon börjar jag 9.45 & slutar 19.00.. bättre än idag iallfall, men FY vad skönt när det är över.

I övrigt pratade jag med chefen om att eventuellt byta min måndag den 5/4.. för jag tänkte åka hem & fira lite påsk sen fyller mamma år. NEJ hanna då är det STORhelg.. och ÄVEN om du har en ledig helg så ändras det antaligen så det kan nog bli svårt. men OOOORH!
Jag vill hem ju :(. Vi får se om det går att ordna men verkade inte lovade.. fuck!

I övrigt har jag lite hemlängtan just nu.. saknat mamma,pappa&hugo allra mest!
Men vännerna där hemma galet mycket.. KOM HIT NU FÖR FAN & HÄLSA PÅ! :)

Var så mysigt p lunchen idag.. Melissa&lisen kom så åt jag min lunch ute vid kanalen så köpte vi varsinn kaffe.. SKINNJACKAN åkte även på idag :). vår vår vår! Men melissa förstörde snabbt stämningen genom att berätta att p fredag ska det minsann snöa! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, tack!

Neish, usch jag planerade ett inlägg på 2 meningar.. slutade något mer.
Dags att sova.. upp tidigt i morgon!

Madelen, jag saknar dig också! BIG love.

~~ Hanna




Saknar! <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Miss, miss, miss <3 Jag ska minsann upp och hälsa på er snart, typ väldigt snart!!

2010-03-12 @ 16:59:51
URL: http://somomingenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0