Fields of gold.

& så var den nya veckan här & klockan slog för 7 minuter sen redan över till Onsdag.
Tiden rullar som aldrig förr..
Måndagen bestod av en himla skön & lugn morgon med Josse & Noomi här hemma. En lugn kaffe i pjamasen i soffan till Våra bästa år, lovely.
Sen blev det från att gå till missfoster till normal på 1h. And theeen.. JOBB.
13-20 pass.. NEJ jag vet, det är inga timmar. Men när det är så himla lite att göra kan det faktiskt bli lite långtråkigt!
Väl hemma blev det en härlig omelett med sallad & tv tittande tillsammans med delar av tjejligan, en liten del var nämligen & blev väl omhändetagen..:)

Idag hade jag en härlig jobb dag.. 10-15, lovely.
Kom ju till och med hem när solen fortfarande lös & jag kunde se hur Majorna ser ut! Blev en väldigt lång slapp dag här hemma med alla tjejerna samlade.
Lite käk & snack med cp & massa skratt såklart, haha.
Annars har kvällen spenderats återigen i soffan framför tv:n med johanna & josse.
Dating in the dark, DH & Cougar town, what i good night! :)
Annars har jag legat här inne på mitt rum framför denna dumburken som banne mig inte gör mig varken smartare eller smalare.. dum jävla uppfinning!

Nu har man iallfall 2 dagar ledigt.. lite halv drygt faktiskt.
Man gör ju inget vettigt.. men jag ska banne mig ut och promenera med Noomi i morgon, tvätta & dammsuga hela lägenheten hade jag tänkt mit :)
På kvällen ska jag i väg en runda.. den som lever får se!

I övrigt är biljetten hem till Karlskrona bokad & klar nu.
2:e April på kvällen anländer man, ska bli lite skönt faktiskt..
Mamma fyller ju år också, sen träffa släkten & massa vänner. :)

Nae, sovtajm nu gott folk!
& när man sätter på Spotify.. och den går i gång så kommer den satans låten som bara är DU DU DU.
Det var verkligen tvunget?
Jag hatar dig.. jag kan inte hjälpa det!

~~ Hanna


Saknar bror lite! ( Han&jag för 2 år sedan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0