Don't trust a ho!

Ny dag idag & jag sov waaay to long idag.
Vaknade klockan 12.15 och kände hur jäkla varm jag var & vilken huvudvärk.
Har varken tid eller lust att bli sjuk just nu, fast, när har man det?
Känner mig mycket bättre nu, bara allmänt hängig.

Har dock tvättat en massa idag, som nu hänger på tork & ska hämtas upp om 5min.
Har även ätit en god frukost med cp här hemma.. massa snack om hennes gårdag :). Är cp lycklig, är hanna lycklig!
Har även dammsugit kök/hall & mitt rum.. det är ju lisens & min städvecka.. haha.
Så är det när man bor i ett " kollektiv ". Så nu är min del i det hela avklarat anser jag. Luktar gott & lägenheten känns fräsh.. nu ska den bara slipas & målas om, när kommer det ske egenlitgen? Haha, tycker jag sagt det sen första dagen vi flyttade in?

Nu tänkte jag banne mig hämta tvätten för att sedan hänga den tvätten som blev förhand. Sen blir det matlagning.. hmm, vad ska man laga sig för gott?
Funderar på Soppa eller Wokadegrönsaker med nudlar & sötsur sås..`nam nam.
Förövrigt ska jag köra lite på ab-slidern.. & sen ladda inför kväll. gaaah! ;).
Är galet nervös, men det kan ju inte annat än att gå åt helvete, right?
Wish me luck ;).

Hoppas ni har en bra dag vad ni än gör!

~~ Hanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0