Awesome!

Har som förra inlägget inte mycket att skriva idag.
Är bara allmänt jäkla lycklig..
Älskar mina tjejer på jobbet, kommit in så jäkla bra i gruppen och jag
kan verkligen skratta med dom! (inget slår er tjejer på simsalabim dock <3 )
Mamma är här uppe nu & det är helt underbart mysigt & det var längesen man
faktiskt njöt av varandras sällskap på riktigt.
Jag har de absolut bästa sambosarna som man kan tänka sig, älskar er tjejer!
Ställer upp, lyssnar, skrattar & gråter i hop, äkta vänskap!
& & &.. du. du gör mig glad :). jag ångrar inte att jag vågade vara riktigt spontan!
& sist men inte minst.. GÖTEBORG i helhet, helt jäkla underbart & våren är på väg.
Nae, jag är inte ett dugg avundsjuk på andra just nu, jag är lyckligast!

Nu blir det mys med josse & mamma. Jordgubbar & glass. :)
I morgon blir det jobb mellan 11-16 & det är inte vilken dag som
helst, det är CP:s födelsedag!
& jag hoppas på en riktigt bra kväll... tss.

~~ Hanna

Kommentarer
Postat av: lena sundqvist

Tack själv älskade unge.Hade det helmysigt med dig o de andra godingarna.Kul att jag fick hjälpa till att måla och tack för att du o din jobbar kompis la ner så mkt tid på mig i omklädningshytten på RUT m.fl.kände mig såååå fin.Önskar ngt till födelsedagen.ngt litet

2010-03-30 @ 21:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0