4 tjejer & en hund på 106kvm!

Sådärja, nu var det dags för lite uppdatering här igen känner jag :)
Allting rullar på bra här uppe i Götet, självklart stor omställning MEN det
känns bra, även om man ibland kan få en jobbig känsla i magen när tanken
slår en att familjen är så långt borta!

I går sov man ändå ut hyffsat länge, blev en lugn morgon med frukost &
våra bästa år. Lisen jobbade så det var jag Johanna, josse & noomi hemma.
Tog oss sedan in till stan för att gå till rut m.fl och snacka med chefen, då
var hon inte där, typiskt! Men jag fick schemat som jag skulle iallfall :)
har fått mer timmar än jag skulle, DET är nice :). Skulle från början bara ha
86h i månaden.. nu blev det.. ca 100. :)
skönt att ha ett schema & få rutin i vardagen.. 3veckors schema & en hel del
helg jobb, GÖTT!

Efter det blev det bara att visa tjejerna lite på stan sen tog vi oss snabbt hem till Noomi
igen.. blev en lugn kväll med lite käk & bara chill i soffan.
Fått i ordning riktigt bra nu tycker jag.. idag fick vi även reda på att vi ska få färg så vi
kan måla om hela lägenheten, så jävla nice! Så gult & fult som det är nu är INTE kul att
ha, även om vi har fått det fint :). Ska lägga in bilder så ni ska få se!
Idag har vi varit på stan en runda.. johanna fixade en massa på swedbank & jag var på rut
en runda och bara snackade med chefen, ska bli så jäkla roligt tycker jag :)
I morgon börjar det... :):) 13-20 jobbar jag då. Sköna tider! även om kvällarna förstörs lite.
var även och fikade med malin&melissa innan på Cosmo.. mysigt!
Sen åkte jag hem, då hade tjejerna redan ätit så jag gjorde mig lite mat.. Bulgur med
sån go green mexicana.. :). Man lever ju väldigt annorlunda här uppe.. nyttigare och mindre mat
helt klart! NU JÄVLAR!

Nahe.. nu ska vi snart gå ner till hyresvärden.. betala hyran (USCH) och prata om lite andra
grejer som behövs fixas i lägenheten.
Sen vid 8 börjar vår myskväll.. Vi ska kolla tv och bara ha det gött ända fram till 23 i kväll.

Hoppas ni alla har det underbart där hemma.. och att er dag varit lika solig och vårig som
vår varit här uppe :).
I morgon kommer jenny upp & stannar här i 5 dagar, ska bli SÅ roligt även om jag får en nykter
helg då jag ska jobba hela helgen. SKÖNT! :)

~~ Hanna.

Före&efter bilder..

FÖRE - Mitt rum


Efter - Mitt rum


Efter - Mitt rum


Före - Vardagsrummet


Efter - Vardagsrummet


Efter - Vardagsrummet


Efter - Vardagsrummet


Före - Josses rum


Efter - Josses rum


Nu orkar jag inte lägga upp fler FÖR bilder.. här kommer lite fler.











Så nu har ni fått se lite av lägenheten :). INTE SÅÅÅ snyggt det gula men nu ska
det målas om och bli riktigt fint ;)

Kommentarer
Postat av: Sussi

Vad mysigt ni har fått det tjejer! Saknar er!

2010-03-03 @ 12:39:37
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0