Trögt.

HEJ!
Lagom trögt det går att blogga regelbundet.. kommit ur fas helt klart.
Mycket som händer hela tiden tycker jag, både bra & dåliga saker helt klart.
Dock lite sorgligt just nu... tänker på dig..& hoppas du mår bättre nu. :'(.

Sussi&Meja har varit här i helgen, underbar helg & väldigt lugn & skönt.
Blivit massa solande & badande.. skapat sig en liten bränna har vi allt gjort.. :)
Saltholmen & askimsbadet, nice ställen.
Sen har vi besökt liseberg, mycket mysigt.. märks att säsongen är i gång när köerna blir långa :/.
Sen har vi ätit ute & snackat en massa & mys i soffan till bra filmer.
Tack för en sjukt bra helg tjejer! <3

Nu är man i gång på jobbet igen & snart går man in på sommarschemat. bra eller dåligt?
Ja, det kan man fråga sig..
Jag hoppas inte ångesten börjar som det verkar gjort för andra.. jag är så trött på allt tissel&tassel.. fan är erat problem?
Är iallfall otroligt glad som har er tjejer på jobbet, mi vet vilka ni är! GULD värda!

Nahe, dags att hoppa i säng för att inta jobbet kl 10 i morgon!
Kvällen blir förhoppningsvis litr planering för hösten..
För er som inte vet är det så att jag till 99% blir av med jobbet då butiken ska förminskas (vi vet inte ännu till hundra procent.. men rykterna går ju). Så nu måste man planera hösten.. nya äventyr väntar!

& jag önskar jag fick somna på ditt bröst i natt.. du har satt i gång något som jag aldrig trodde skulle kunna sättas i gång igen, jag var så övertygad om att jag var finito banana med dig.
Kanske jag egenlitgen är det? Mitt hjärta & hjärna spelar mig ett spratt känns det som & det gör ont i mig att veta att det säkert blir ni igen.. MEN. Jag har varit där förut & klarar allt.. man är starkare än man tror.

~~ Hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Liseberg är bäst!

2010-06-10 @ 15:19:13
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0