Trögstartade.

Vilken segstartad Onsdag för mig & Cp idag, herregud.
Började med att jag väcktes av elgubbarna vid 9.30 då dom skulle fixa vår spis som inte haft den stora plattan fungerande.. rätt snygg man var när man öppnade dörren i trosor & tröja och helt jäkla nyvaken, haha.
Efter det blev det Days med Lisen&Johanna, till detta en stadig frukost! Ägg m.m, MUMS.
Planen var att ta oss in till stan ganska fort efter det.. det slutar strax innan halv 12.
Klockan halv FEM någon gång var vi inne i stan, haha. Blev en hel del sittandes framför datorerna för oss & bara springa mellan rummen & babbla.. haha :). LYCKAT!

Väl inne i stan blev det bikiniletande till CP.. men efter en liten olycka på stadium fick vi avrbyta detta då cp:s humör inte blev det bästa :). Men det är tur att vi aldrig orkar vara sura mer än 5 min haha. (detta var ej på varandra).
Sönder rivna byxor säger jag bara, haha.
Blev en runda på stan, och självklar hittar man en massa men NEJ Hanna Sundqvist, inget shoppande!
Eller jo.. Hawaian Tropic solkrämer för 140kr.. en 15 & en 6.. perfekt till sommaren, smells GOOD.. kokos! :)
Dreglade lite över skor & sommarklänningar.. hittade en jätte fin liten sommarklänning på BLING.. 299kr, funderar skrapt på denna till Midsommarafton.. men vet inte ännu. Shikka London var märket, kunde inte finna någon bild.
Blir det den får det blir så småningom :). har ju en klänning från Nelly.com som inte är använd ännu. men tycker ni att man kan ha den på midsommar?! Väldigt fin ju.. men?

Efter en eftermiddags "lunch" På lydia´s dinner.. som för övrigt är Lisens & mitt matHAK på Nordstan.. underbar tacobuffe och även typ "panpizza" buffe för dom som gillar det. 79:-.. & galet gott!
Vi fick stammiskort där idag HAHA. & detta bara efter 3ggr.. inte mycket egentligten, men det lär löna sig!
Hem efter detta mätta som SVIN.. som ALLTID när man varit där.
Blev en powerwalk i nästan 1.5h.. om man inte räknar vårt tidiga stopp vid Majvallen då vi spanade in killarna som spelade fotboll haha.. vi lyckades även gå vilse efter Linnégatan någongång och lyckas på något jävla vänster hamna i slottsskogen IGEN där vi i princip började. SKUMT. Gick även en trappa på en sisådär 300 trappsteg.. HEJ träningsvärken u röven i morgon :). Men rumpträning, GILLAR! ;)

Nu laddas det upp bilder på facebook från helgen med sussi&meja.. sen ska jag nog minsann sova för jag ska städa lägenheten i morgon & så. 2 dagars ledigt är aldrig fel. men sen kör vi helgen, inget festande.- FAN så duktiga på att inte festa vi blivit, men FAN vad tråkigt haha :)

Godnatt gott folk & GRATTIS till alla som tagit studenten idag!

~~ Hanna

Chiffon Babydoll Dress SEK 379, Rare Fashion - NELLY.COM


"I said some things I shouldn't have
Tried everything to win him back
I'm human, I messed up
Is he gone, are we done
Forgiveness, another chance
That's all I want, it's in your hands"

Att nått så gammalt kan göra så ont..
Hur orkar jag tänka på allt så mycket som jag gör?
Snälla hjärna & hjärta.. sluta spela mig detta jävla sprattet!
eller vad är det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0