Sommar?

Haha, vilken lögn det blev att jag skulle blogga den dära kvällen, sorry! Finns verkligen ingen ork eller lust även om det kanske funnits 100 saker att skriva om :P.
Nu är det iallfall Tisdag och efter 6 dagars jobb är jag ledig! eller nej.. fredags var jag ju faktiskt ledig men då var fet personalmöte och så, så det blev inte riktigt LEDIGT från jobbet.
Mycket som hänt.. fast nu kan jag knappt komma på något? Varit några utgångar.. tror jag? Haha herregud, har verkligen glömt bort vad vi gjort på senaste. Har blivit lite öl på Cecero med tjejerna, mest Josse&lisen då johanna jobbat jätte mycket. Öl = Kalorier, OH YES.
Hm, i måndags (förra måndagen) kom Jennt upp till oss, & hon stannade här 1 vecka, MYSIGT.
Så i Onsdags blev det utgång med allihopa.. även Tyra, Jojje & sandra hängde på! Började på Charlies Änglar & gick vidare till Dublin.. Där festades det bla lasse Kroner.. fast tjejerna hade ju redan festat med dom på Måndagen haha.
Fick ta mig en minitaxi hem den natten själv då jag skulle upp & jobba dagen efter, LAGOM segt.
I fredags flyttade Josse hem till Karlskrona igen över sommaren :/ sorgligt enligt mig! Saknar dig!
Blev solande efter personalmötet i fredags på balkongen dock.. underbart :). & lite färg fick jag minsann men man är minst sagt väldigt blek forfarande, är något konstigt för varje gång jag är ledig blir det dåligt väder? Är nog meningen att jag ska vara blek&fet denna sommaren! Tack..
Helgen blev i övrigt väldigt lugnt då jag jobbade hela.. tills i söndags då.. då blev det Sommarfest med alla tjejerna på RUT.. eller ja inte chefen. Väldigt väldigt mysigt.
Var ute i Askim i Linns sommarstuga.. där hade dom som inte jobbade söndagen förberett med MASSA mat.. Bröd, sallades, kycklingspett & hur mkt godsaker som helst! Vin,cider öl m.m... JÄTTE mysig kväll verkligen.. dock avslutades den alldeles för tidigt enligt min mening, men alla är ju inte lika glada i drickan som jag &jenni HAHA.
Blev en god natts sömn.. för att sedan börja jobba klockan 12 i går! Sen körde jag stängning, börjar vänja mig nu, men det är lagom drygt att sluta jobba lite efter 20.30 tycker jag.. men det är pengar :)
Det lönar ju sig när man ser lönebeskedet, är galet shopping sugen! Ska inhandlas skor, långklänning.. någon midsommarklänning m.m.. shorts.!

Förövrigt vann vi Smögentävlingen cp & jag.. så på Midsommarafton efter jag slutat jobba beger vi oss till SMÖGEN. Där har vi 2 bäddsrum på ett vandrarhem.. helt fucking gratis! Där tjänade vi in 4000kr :). NICE!
Precis vid campingen förövrigt där alla ungdomar håller till, tror faktiskt vi kommer få en underbar midsommar.. killar, alkohol. bryggan, sol m.m.. kan det bli bättre? hell no!

Idag när jag vaknade lös solen.. lovade att följa med cp till vårdcentralen först för hon har åkt på något virus.. halsfluss liknande :/. Så skulle lägga mig i solen runt 12.. nae.. när vi kommer hem är himmlen FULL med moln så inte fan blev det någon solning. Blev filmen djurkyrkogården i soffan istället.. usch!
CP somnade fint in & ligger ända sen dess & sover.. & johanna är med någon jobbarkompis någonstans.
Har iallfall tvättat upp lite & ätit god kyckling pasta sallad :). MUMS.
Tänkte klockan skulle bli lite mer så jag kan bege mig ut och springa en runda :). Sen ta mig ett långt varmt bad för att sedan krypa ner i sängen och läsa "Om jag kunde drömma" twillight boken.. helt förtrollande ju!

JAJA.. nog skrivet.. Bilder senaste tiden ligger nu uppe på facebook, så där är ni välkomna att kolla!

& hur kan jag bry mig så mycket som jag gör? Förmodligen är allt som det var igen, eller hur?
Du & hon hör nog i hop trots allt.

~~ Hanna










SMÖGEN



smögen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0