Schmööögen.

Hej everybody allihopa!
Märks att jag inte skriver allt för ofta längre för antal läsare har rasat RADIKALT! haha.
Men ärligt talat bryr jag mig inte, för man läser bara om man vill, det är ju knappast intressant egentligen.

Håret blev bra iallfall, har ingen direkt kort.. blev ingen större förändring mer än att runt 8cm & uppklippt men det behövdes VERKLIGEN! Och det var värt pengarna, för tjejen var kanon go!

Iallfall.. nu är jobbveckan i gång igen efter en HELT underbar helg i smögen över midsommar.
Hur summerar vi helgen?

* Snygga killar.
* Cp&tyra
* ALLDELES för mycket alkohol.
* Snyggvakten.
* NAKET
* Klippor.
* Bikini.
* Spya
* Dvärg.
* Skånska
* Mens
* Vin istället för vatten.
* Kondomer
* Röd tratt på huvudleken
* Smögen bryggan.
* Emelie&christian med kompisar
* Grillat
* Rå hamburgare.
* Godisrem (dom tvingade mig)
* Fotboll.
* Norrmän
* We no speak americano
* Natteravn
* Hummern
* Tramp i potatissallad
& MYCKET mycket mer..

tack alla medverkande :).

Nu är iallfall jobbveckan i gång igen som sagt.. fått massa tråkiga nyheter på jobbet vilket innebär förändringar i höst för iallfall min del. Vet inte riktigt hur allt blir.. men det är nog dags för nya äventyr, och vi får väl se i vilken stad det blir. Känns jobbigt för jag älskar verkligen mina arbetskamrater. Vi vet inget till 100% men jag återkommer med information när jag vet det, av med jobbet bli några av oss iallfall vad vi förstått det som :/.

Är ledig nu onsdag&torsdag sen jobb igen fre&lör.. hoppas dock på att få söndagen också kanske. Alkoholen kan man ju skippa i helgen efter helgen som varit :P. 10 öl&cider + 1 bag in box.. DOCK dracks inte denna upp
För att punktera ;).

Idag efter jobbet åkte jag, johanna & lisen till Liseberg, sjukt varmt ute idag, tror dom sa det var värmerekord?
Underbart att strosa runt där iallfall.. åkte massa karuseller & dog av skratt i spegelhuset :P. haha. bra dag!
Avslutade med film & te i soffan :). & nu är det minsann dags att läsa lite för att sedan sova.
Huvudvärken är tillbaka men jag hoppas på att få sova lite mer i natt.. FY!

Nu är klockan över 12 & bara 8 dagar kvar... längtar!

Natti natti!

~~ Hanna











Alla bilder finns på facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0