Nu är det klippt!

Återigen en dag på jobbet.. lugn & skön med bästaste brudarna :). Eller ja, alla var ju inte där!
En fick kräksjukan.. mindre kul. Får vi verkligen inte hoppas vi blev smittade, FY.

Shoppade mig lite efter jobbet. Blev 2 klännigar, 3 shorts & smink. Behövligt!
Får väl visa senare..

Bara kommit hem. Ätit mat & kollat O.C med Johanna :). Cp har ju sovit då hon är sjuk.
Jag BER här med till någo högre snäll vakt att göra Lisen frisk tills i morgon, SNÄLLA!
Midsommar blir ju inge rolig som sjuk direkt :/. & alkoholen ska ju faktiskt drickas upp!

Nu är håret iallfall tvättat.. och nu ska jag snart bege mig till spårvagnen för att åka til frisörcenter &
bli klippt :). LIVRÄDD kan jag lova att jag är nu, men det måste göras!
Får visa resultat sen!

Hej så länge!

~~ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0