I just want you to know who i am.

& så var tisdagen här återigen & lika snabbt var den över eftersom klockan nu slog 3 minuter över tolv.
Plingade precis in ett litet fint sms från min älskade mamma.. hon ville bara säga godnatt & tala om att hon älskade mig, det värmer i hjärtat! GUD vad jag saknar min familj, otroligt myckett.. men nu är det bara 1 månad kvar tills vi ses :). wiie, då blir det Karlskrona i 4 dagar, ska bli så mysigt!

Har jobbat i går & idag, inte alls mycket att göra vilka suger ganska hårt.. lyckades dock shoppa lite idag..
eller ska vi kalla det att synda? Yes, shopping är ju min svaga punkt så att säga.
Blev en tröj/tunika från Rut.. väldigt röd. 2 ringar.. ett armband.. hårspray.. mousse & schampo&balsam.
Kostade lite dock, men vafan.. bara att man får dra ner på maten lite och det gör ju inget? ;).
Ska verkligen försöka hålla mig till mitt löfte nu som jag har hemligt i mitt huvud. Låt mig lyckas!!

I dag efter jobbet har jag hängt med Malin här hemma, blev en promenad med Noomi för att sedan avnjuta kaffe & en cigg, yes även där syndade vi lite. men det är så svårt att låta bli när kaffen är i handen och man står på balkongen, eller hur? (A) Förlåt mamma! :).
Har även blivit ett försök till planering inför hösten, allting är väldigt oklart ännu fast själva planen är väl ganska säker, iallafall är jag säker! Allting ska nog bli bra till sist :).
Blev även filmen "Juno" med Lisen & Josse sen.. mysigt. Sen nu har cp & jag snackat en massa.. jag har gjot inbakad fläta på henne & bara planerat lite för sommaren.. tror det kommer bli en bra sommar detta :).
Konstigt nog saknar jag Nivås uteservering & många hemma i Karlskrona, men GBG är amazing nu på sommaren!
I morgon är jag & cp lediga så det blir upp till Days med kaffe.. johanna har sovmorgon så mysigt att hon också är hemma. Sen ut & springa, YES finaly! Sen får vi se vad dagen bjuder på.. :)

Nu ska jag iallfall hoppa i säng på CP:s order så Hanna Sundqvist orkar upp till days, risken finns ju annars att jag inte gör det :P.
Så godnatt gott folk & sov gott. & CP, läser du detta... JAG ÄLSKAR DIG BÄSTASTE VÄN! ;D

&  jag är fucked up i hjärnan av allt just nu. baah.

~~ Hanna


Nya klänningen från rut, men som jag här använde som tröja :)


underbara saltholmen!


Cp :)



hahahahaah


<3<3


Sötungen!

Kommentarer
Postat av: Sussi - 21 år, mamma och student!

HAHA vilken go sistabild :D

2010-06-09 @ 18:31:55
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0