Förlorare.

Varför kan jag inte sluta tänka på dig!?
Jag skulle aldrig gjort det jag gjorde för det har satt i gång så mycket i mitt huvud att jag inte reder ut det, jag orkar inte pressa tillbaka känslorna men heller inte släppa fram dom för jag vägrar tro att dom verkligen finns där, KAN dom verkligen finnas där? Det fanns inte i min värld för ett tag sen..
& jag vill inte att det ska bli som jag förutspått, som jag VET att det kommer bli.. jag tänker inte låta mig själv släppa fram dom för att sedan inse att det blev som jag trodde & jag blir sårad igen, inte igen!
Jag orkar inte.. & jag vill att du ska vara lycklig.

Den vackraste stunden i livet var den när du kom, och allt var förbjudet.
& den jävligaste stunden i livet var den när du gick, och allt var förlorat.

Precis så det känns!
Men jag vet att det snart går över, eller hur?

Varför kan man inte bara ha en liten sak på sin axel som alltid säger till en vad som är bäst att göra i livet?

Godnatt..

~~ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0