Always.

Andra lediga dagen på raken, kan vara ganska skönt, men just nu hade jag hellre jobbat faktiskt.
Sov ut ordentligt idag vilket var väldigt skönt :). Tog en stabil frukost och kollade tv.. härligt att bara få vara lite för sig själv ibland, tror alla behöver det när man bor så tätt inpå varandra.

Sen var det min städtur i lägenheten.. så toaletterna skrubbades, tvrummet är ordentligt städat & mitt egna rum är helt klart i ordning nu också.. skönt när det luktar nystädat. & skönt att det är färdigt.
Alla i "familjen" är nu hemma.. på olika håll i lägenheten.
Tänkte jag skulle hoppa in i duschen snart eller kanske ta ett varmt bad? Funderar på att ut & springa en runda först kanske så kan man duscha efter det istället.. onödigt två gånger.

Mår jätte konstigt just nu i denna stund.. känner mig alldeles ledsen & nere.. vill bara krypa under täcket och vakna i morgon när jag ska till jobbet. Varför känns det så här? Ibland kan man bara behöva ett leende i mot sig så kanske allt blir bra.. men jag vet inte stämningen känns inte alls på topp & jag undrar vad som hänt? Skitsamma.. det blir bättre, orka deppa!

28 dagar kvar nu. längtar som en tok!

Nedanför är bilder på lite shopping!

& jag vill inte... ni får inte! Jag saknar dig!

~~ Hanna


Nya scarfsen :)


2 nya ringa & Armband från Dazzling.


Nödvändigheter för sommaren!


Vädret gör en ju inte gladare direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0