Alkoholish!

Så var äntligen onsdagen här, eller ja äntligen & äntligen, just i denna stund kan jag väl säga det men när jag vaknade i morse och insåg att jag hade 9h15min arbetspass jublade jag ju inte direkt!
Stod på Entrén hela dagen lång, ganska långt drygt måste jag säga, men det funkade.
Sjukt lite att göra fram till klockan 2, sen rullade det på fint. Sålde nog ca 40st tubtoppar i olika färger.. med blommor på. mycket fina faktiskt :). & OJ så poppis dom är! Dock den jag tycker är finast säljs minst av och den trodde alla skulle säljas mest, så fel man kan ha!
På min lunch sprang jag bort till systemet för att jag skulle få någorlunda god dricka till midsommar, jag trodde alltså att det skulle vara gööör utplockat, men SE så fel jag hade :). Fanns hur mycket som helst ju! Är bara jag som är ute i sista sekund kanske? :P. Plockade på mig 5 cider 5 öl & en BIB, bag in box! Så nu blir det fest hela helgen lång.
SMÖÖÖÖÖÖGEN! Fyfan vad nice :). Bara vi lyckas komma dit? Hoppas hoppas!
Slutade jobbet klockan 19 idag.. tog mig hem & gjorde en ljuuuuvlig köttfärssås & spaghetti. MUMS!
Avnjutit den & sen bara chillat.
Bestämt mig i kväll för att lägga mig i tid. och klockan är nu 23.28 så det blir nog minsann i någorlunda tid.

I morgon är det lövmarknaden där hemma & det är första gången jag inte kommer vara där. Känns jätte jobbigt faktiskt att inte finnas på Simsalabim & så.. men jag vet att tjejerna fixar det galant & jag hoppas på en ooooootrolig försäljning!

Men snart ska jag äntligen få besöka Karlskrona.. :). Då har jag minsann varit därifrån i 8 veckor, kanske inte så lång tid för vissa, men jag slår rekord här i hushållet. & jag gillar det inte.
Men saknar saknar saknar så många.
Fick sms av carro innan.. " Saknar dig <3" det betyder så jäkla mycket att man verkligen har sanna vänner där hemma som bryr sig och tnker på en & faktisk saknar en. NI VET VILKA NI ÄR!

15 dagar kvar..

Hopp i sänga!

~~ Hanna


Nam nam! Midsommar är räddad!


Köttfärssås ala Hanna. Med fetaost & basilika!



Price Emely Spring Tube SEK 129, Rut m.fl. - NELLY.COM Price Emely Spring Tube SEK 129, Rut m.fl. - NELLY.COM
Price Emely Spring Tube SEK 129, Rut m.fl. - NELLY.COM Price Emely Spring Tube SEK 129, Rut m.fl. - NELLY.COM
Tubtopparna jag skrev om! Vilken tycker ni är finast? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0