Overkligt.

Idag är en sorgsen dag & idag kommer ALLA mina tankar gå till speciellt Simon men även till hans familj.
Det är fortfarande helt overkligt.. tar nog lång tid att förstå att man aldrig mer kommer få prata med dig, skratta med dig, festa med dig bara umgås. Det är sjukt.. så jäkla sjukt och orättvist.
Men i himlen har alla det bra, eller hur?

Du kommer alltid finnas med i mitt livs arkiv.. det vet du.
Alltid i våra hjärtan simon.. du var killen som ALLTID hade ett leende på läpparna eller ett dåligt skämt i bakfickan.. & det saknar vi..

R.I.P Simon. :'(

~~ Hanna


Halloween - 07


haha..


hemma hos mig..


Alltid glad..



Simon&jag kollade på när Thörn&nicke tog första doppet..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hände? :(

2010-07-11 @ 23:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0