Med raska steg framåt!

Dagarna bara springer i väg!
Men jag gillar det för då närmar sig Göteborg med ännu större steg.
Uhh, läskigt men så jävla roligt & jag tror vi alla tjejer kommer utvecklas
jätte mycket genom att flytta. Både personligen och så tror jag säkert någon
av oss kommer finna lyckan :)
Lisen sov sin sista natt i sin lägenhet, så idag flyttar hon för fullt, önskar jag
kunde hjälpa dig cp! Men att jobba är min plikt idag!

Bodyjamen i onsdags var kanon! Galet bra och roliga steg! shejk shejk.
Blev snabba cash efter det. Jag som inte sett den tyckte verkligen den
var kanon, meen alla som läst den tyckte den var en besvikelse.
Jag rekommenderar den starkt! Och och och Joel Kinnman är ju så GALET snygg!
HAHA, Josse gjorde sån klockren entre till bion. När hon skulle sätta sig på sin stol
missar hon på något jävla vis och sätter sig rakt ner på golvet och halva salongen
skrek av skratt och applåderade, HAHA. Så jäkla bra! Skrattar åt det nu i efterhand, såg
så sjukt roligt ut :)
Torsdagen minns jag banne mig inte vad jag gjorde.. jo jobb hela dagen sen käk hos henke
med lisen, kycklingsallad, GOTT!
Johanna kom sen också, massa snack och ett glas vin. mys!
I går jobbade jag från 13-18.20.. sov i backabo så mamma och jag åt mysfrukost och gick
en rask morgonpromenad!
Efter jobbet sen blev det tacos hemma i Hässlegården hos johanna&josse till Lets Dance.
Mysig kväll med massa snack och sen kom gerd hem också!
Jay & lisen orkade sig ut på krogen, men inte jag! Skönt dock att vara pigg i dag, jobbar ju själv!
Hoppas dom hade roligt iallafall :).
Dagen gick bra tills 12 idag, haft mycket att göra och det rullade på fint!
Sen när man var glad och kön vad lång då lägger väl hela JÄVLA datorn av.. stressade som fan
och blev nästan gråtfärdig när kunderna stampade och fnös. Men många var ändå jätte snälla
och sa att detw är ingen fara.. Hade inga priser då allt ligger i datorn så fick springa runt som
en dåre i butiken! När det lugnat sig och jag undersökte i saken var det hela bara att en satans
presentebands rulle trillat ner på tangentbordet under datorn ( finns ett normalt tangentbord också
förutom kassatangentbordet) så den låg och tryckte på någon knapp.
JÄVLA datorer ibvland, trodde jag pajat hela datorn haha.
Yaya, dags att göra lite nytta :).
Ska fika med julia sen, ska bli så jäkla underbart att träffa henne igen!
Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda :)..

Ha en super bra dag :)

~~ Hanna.





Kommentarer
Postat av: Sara

Hej hanna :). Idag flyttade vi hela lägenhetens innehåll till Karlshamn ;). Min pojkvän pluggar här borta & jag var sugen på lite nytt ;). hehe. När drar ni till GBG? kram

2010-01-23 @ 22:52:58
URL: http://saaaaura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0