Hard work work!

Jag kan verkligen inte smälta detta med Göteborg, det är för sjukt för att vara sant!3
Om mindre än en vecka har vi börjat provjobba, galet men så sjuuukt roligt.
Samtidigt gör det ont i hjärtat att lämna Simsalabim.. MEN man måste utvecklas!

Står här på jobbet nu & det är dött! Fattar inte hur folk inte vill shoppa loss ordentligt
nu när lönen äntligen kommit?
Var inne på nelly och kikade runt.. hittade mig en del gobitar. Så sjukt shopping sugen,
allt för längesen man unnade sig lite nytt!
Men efter jobbet idag ska jag misann kolla lägeten snabbis..
I kväll sen blir det käk på Olearys med närmsta vännerna. Skulle blivit blandat killar
och tjejer, men killarna drog sig ur, vilket inte förvånar mig, typiskt er!
Vi ska fira att vi fått jobb SAMT ledsamt nog ha lite avskedsmiddag.. gud vad jag kommer
sakna många, men tänk vad rlkoligt när ni kommer och hälsar på :).
I övrigt åt jag och henke middag i går, mkt  trevligt och så. Blev chillkväll sen med Johanna
och jenny, massa snack och skratt. " Det var liksom HÅRIG när jag drog ut den" HAHAHA..
Klöknigar och asgarv, vad sjuka saker vi har varit med om!

Nahe, dags att fixa vidare i butiken nu innan stängning.
Ska även skriva kobtraktet på min/lägenhet med ebba idag över en fika, mys :)

Hoppas ni alla får en underbar kväll!


~~ Hanna.

Hittade en del gobitar..
Vad tycker ni?

Fin vår/sommarklänning :)

ooh älskar!




Kommentarer
Postat av: Cina

Verkade som ni fick en heltrevlig kväll,kul att ses!!!

kraaam

2010-01-31 @ 13:07:35
Postat av: Amanda

Dom skorna har jag längtar tills man kan ha dom på sig haha!

Faaan va kul att ni äntligen flyttar upp hit!

Om de skulle krisa med boende finns de ett helt hus som väntar på er!!

2010-02-02 @ 12:12:46
URL: http://amandakrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0