Götlaaaaborg!

Då var biljetterna bokade, så jag & lisen drar oss i morgon till Göteborg!
Äntligen om man får säga så.
Blir antaligen en lugn kväll i morgon hos Melissa & malin medans Tisdagen
kommer innebära CV utdelning och jobbintervju, ja ni hörde rätt, JOBBINTERVJU!
Det tar dig, det tar sig.
Jag tror det blir en trevlig tripp, men även väldigt lugn & intensiv.
Nu är det banne mig dags för mig att få shoppa lite känner jag, funderar starkt
på att bara ta ut 10000 på något jävla sparkonto och shoppa loss för nu har man
seriöst användt alla kläderna 45gånger om, plus kompisarna, it's enough!
Så vad säger du lisen, lite shopping kan vi väl hinna med också? ;)

Just nu ligger cp & jag här i min gigantiska säng (i wish), 2mm imellan oss med varsin
dator som slår i varandra. Mysigt vi har det, haha.
Lisen lämnade ju sin nyckel idag, så nu blir detta hennes andra hem förutom uppe i skogarna
hos hennes papps!

Nahe, nu är det banne mig dags att sova för oss, blir att jobba en runda i morgon innan vi
drar i väg!

Önska oss lycka till, för skulle vi få jobbet är det byebye Karlskrona inom en väldigt snar framtid!
galet galet galet & så jäkla roligt!

Godnatt
~~ Hanna.

göteborg



Kommentarer
Postat av: Emelie

Hihi.. tröjorna kommer både från b.young och ginatricot :) Vad roligt gumman att det börjat rulla på med Göteborg. Du får lycka till på jobbintervjun och så får vi väl se till att fixa frisyrerna när du kommer hem? Ha det så bra nu. Pusspuss

2010-01-25 @ 10:04:48
URL: http://ettkommasextiosju.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0