GÖTEBORG, staden på G.

Nu är vi i Göteborg!
Vi har haft bra dagar här uppe.
I går var det dags för jobbintervju för både mig & Lisen på ett företag som heter Passup.
Man är housemanager.. innebär husshållsnäratjänster.
Vi gav oss till Grand Hotell Opera där intervjuerna skulle vara.
Lisen var först in.. det gick 20min.. 30min.. 40min.. då tänkte jag VAFAN! 1h15min senare
kom hon ut och det verkade ha gått toppen :)
Min intervju gick också jätte bra.. kändes som man fick en bra kontakt med henne & hon
verkade tycka om en liksom :).
När man kom ut och pratade med lisen sen börhade jag tveka.. men fan en dag i taget :)
Maten blev på Nordstan på Lydia´s någon Tacobuffé som var kanon god och bra pris!
kvällen i går var nervösa magar & mycker surr om allt.
var även hemma hos simon vid redbergsplatsen.. fikade och kollade paradise hotell, mysigt
hade han det iallfall :). Sen tog lisen&jag duktigt spårvagnen hem till Linné igen, och vi
klarade det galant ;).
Kvällen sen var ett enda stort SKRATT..! haha.

SEN, idag när vi sitter och äter mysig frukost jag & lisen ringer lisens mobil!
Jag hör direkt att det verkar som det är Lotta från jobbet!
Hon ser överlycklig ut och jag förstår genast att lisen fått jobbet.. galet glad
för hennes skull men nervositeten ökade för mig, någon minut senare pekar hon
på mig och ler jätte stor DÅ inser jag att jag OCKSÅ fått det :D:D
FATTAR NI, JAG&LISEN FICK JOBBEN!
Det var bra lön & rolig sysselsättning.. samt att man glider runt i rosa bilar, som barbie
bilar, haha passar oss ;).

Nu ska vi ut och fira lite genom att shoppa och äta något gott på stan, seeen är det
dags att ta sig till Karlskrona igen. tåget går vid 6 tiden, sen blir det bara hem och svira
om och fira med ett glas vin på nivå, SOM det ser ut :)

Nu får ni följa vägen från karlskrona till livet i Göteborg i bloggen!

Jag är hög av lycka och galet glad men samtidigt nervös och självklart lite ledsen på
något sätt att lämna min älskade familj, jobb & alla underbara vänner.
Men nu har ni verkligen något att göra när ni har tråkigt, HÄLSA PÅ OSS! :)

~~ En galet lycklig hanna.


Kommentarer
Postat av: Clara

Sv.

Åh tack! Då ska jag gå dit och kika :)

2010-01-27 @ 18:45:11
URL: http://claragoranzon.blogg.se/
Postat av: Cina

Jiiiiipiii!!! Grattis båda två! kram

2010-01-30 @ 13:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0