Ett steg framåt.

Ja, saker och ting börjar verkligen hända i ens liv just nu.
Ena sekunde njuter jag av allting, men samtidigt känns allt jävligt jobbigt.
Min dröm är att komma till Göteborg, och nu är drömmen så ruskigt
nära att jag blir rädd.
På måndag/tisdag åker jag & lisen upp för att dela ut massa cv SAMT
att jag faktiskt fått arbetsintervju. Tror ni jag är något nervös?
Jo men visst! Men detta är ju precis vad jag vill?
Vi snackar att om 1 månad jobbar & bor vi förhoppningsvis där uppe.
UUh, jag får ont í magen av tanken men samtidigt ett leende på läpparna :)
Det är ju faktiskt dags att gå vidare från allt i denna staden.
Så här kommer ni få följa från Karlskrona livet till Göterborgs livet. :)

I helgen blev det fest i vanlig ordning (tröttsamt att det inte finns roligare saker att
göra i denna staden).
Fredagen blev en nykter utgång dock. Det var mycket då man insåg hur jävla skönt
det ska bli att slippa vissa människor i denna staden :)
Svin svin svin! Meeen, that's your style! Fortsätt så, player!
Salsa & jag svängde loss sen men det blev sängen direkt efter stängning!
Lördagen sov jag bor först och främst så fick stressa ut till amiralens systembolag
då stans redan stängt haha. Jag vaknade 14.07, lyckat!
Kvällen tillbringades ute på saltö med en avskedsfest för Salsa. alltså Ella!
Mycket trevlig fest & jag önskar henne Lycka till i barcelone, I'm gonns miss you salsa!
Utgången var helt okej, blev statt! En snabbis på en tråkig efterfest för att sedan gå
hem i min ensamhet :)
Satt dock på MSN hela natten.. haha 7.30 somnade man! Idag kan man ju fråga sig om det
var värt det? Vilka människor det finns, men hoppet är det sista som lämnar en!
Nahe, resten orkar jag inte dra.
I natt gled jag&lisen runt med mormorsbil (heliga bilen). 
Slutade med att vi köpte mackor/ost på shell, åkte till backabo och hämtade Wall-e och
gav oss av till lisen :). Blev mysfika och wall-e. Men vi somnade väldigt fort!
Hon gick till jobbet vid 1 och en annan är ledig idag, TRÅKIGT! älskar att jobba.. haha, sjuk?
nej jag har faktiskt bara världens bästa jobb med de bästa arbetskamraterna!
Men nu har jag diskat upp åt mitt älskade bästis cp och ska hem och tvätta sen ska vi se
om hoppet åtetigen svek mig?
Seeeen, bodyjam, äntligen! träningen är i fullgång!

~~ Hanna

Haha kolla akrobaten Hanna i bakgrunden!

Kommentarer
Postat av: Lisen/Louise

Love you bitch!

2010-01-21 @ 01:09:10
URL: http://louiseferm.blogg.se/
Postat av: Emiliantilda

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2011-09-07 @ 10:42:35
URL: http://emiliantilda.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0