Bloggtorka.

Hallu everybody!
Nu har det varit lite bloggtorka här ett tag, men i'm back!
Orkar dock inte göra något längre inlägg då klockan snart tickar mot 01.00 och
jag ska upp och jobba förmiddagen själv i morgon :)

Det är mycket som händer & är på gång i mitt just nu så det har inte känts som
att bloggen är prio ett direkt.
Jobbsökandet är i fullgång och jag hoppas & jag lisen snart får varsitt jobb så
vi kan flytta upp snarast :).
Kan inte fatta det men om lite mer än en månad ska vi förhoppningsvis vara på
plats uppe i Göteborg :). Galet spännande och samtidigt lite ledsamt.
Ska lämna min älskade familj.. och jobb. Meeen, det är 4h i mellan så det är ju inte
på andra sidan jorden!

I övrigt rullar det på på jobbet, alldeles för lite att göra så vi har fått lite färre timmar,
men det får vara så tills rulliansen är i gång igen!

Lördagens utgång var kanoners!
Hade fest här hemma med det gamla gänget, och hade verkligen skit kul.
Så avslappnat och galet i vanlig ordning, haha. sjukt sjukt!
Ute blev det way to much to drink, meeen den visan har man ju hört förut!
I morgon är det redan fredag igen så ja, vi får väl se vad helgen har att bjuda på :)
Ser ut som att det blev avskedsfest för salsa, och det kan minsann bli sköj!
undra när vår avskedsfest kommer hållas? :|

Nahe, dags att hoppa i sängen nu så man orkar med morgondagen :)
Ska försöka bli lite mer update här!

I övrigt W. du gör mig verkligen glad även om det är på detta viset som det är!
kan vara det lilla som behövs. :)

~~ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0