Alkoholens baksida.

Ibland ska man faktiskt vara tyst & bara sova när man druckit alkohol.
Jag tyckte nog att jag var jätte fyndig & kände säkert precis som jag
skrev i går. fast NEJ hanna sundqvist. Det där var alkoholen mest som
pratade och inte mycket hanna.
Sanningen är den att jag är sjukt trött på förhoppningar & lekar när det
gäller killar. Snälla, jag är inte intresserad av lek & strul, jag har tröttnat!
I den perioden i mitt liv just nu pallar jag inte med att vakna upp brevid en
kille & ångra mig & inte veta vad jag gjort. Det intresserar mig verkligen inte.
Jag vill ha någon att uppleva saker med, bara krypa upp hos & känna sig tryggare
än någonsin. Vakna brevid & bara älska att känna andetagen.
Ja, någon att dela vardagen med helt enkelt. Det lilla.. även tårar.
Kanske är det en kille som är 20 som kan lyckas, kanske en som är 30? Jag har
insett att ålder har ingen betydelse när det gäller kärlek.
Och inte heller utseende. Smarta killar, galet attraherande! & mogna.. någon som
har ett mål i livet & inte bara är ute efter fest & bygga muskler. no thank you.
Nu är julen över  & det nya året är invigt, på ett bra sätt.
I morgon går vi in i vardagen igen.. rutinerna & träningen! Ska bli skönt..
Det är med att stiga upp tidigt är något jag dock inte kommer gilla.
Dags att sova.. för att sedan vakna & bara inse att det senaste som hänt var nog
bara en du, fantasi, i vanlig ordning :).

~~ Hanna

Kommentarer
Postat av: Fia

Detsamma Hanna.=). å JAA detta är fan vårat år :D

2010-01-05 @ 00:31:20
URL: http://www.snoffi.blogspot.com
Postat av: Cina

Bra skrivit, härligt du kommit till en sån insikt på nåt sätt! Tror på dig vännen! Nån som e så söt o go som du kommer snart hitta en underbar kille att dela din vardag med =) kram

2010-01-10 @ 15:03:55
Postat av: Elin Månsson

Bra skrivet Hanna, kunde inte sagt det bättre själv, håller med dig om precis allt=)!! Lycka till=)!!

2010-01-15 @ 15:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0