You and me can have a bad romance.

Då är det måndag återigen!
Även den sista måndagen jag jobbar på Simsalabim.
Min chef på rut ringde mig idag och jag ska vara där på Måndag klockan 12
för att få reda på regler, lön m.m.
Schemat sätter sen i gång på onsdagen. Oooh så spänd jag är :)
I övrigt var det fest i lördags i backabo, SHIT vilken lyckad fest!
Roligaste var ju lätt när jag och bianca sitter på emn stol och snacka så kommer
Johanna så ska sätta sig lite på sidan på stolen också då viker sig benen
och alla trillar baklänges, HAHAHAHA. Hela festen skrattade och vi dog av skratt
och pinsamhet, tur man var lite i gasen redan ;)
Massa roliga människor och jaa allt klaffade helt enkelt.
Ute var det också roligt.. träffade härliga människor och blev en del snack.
Både allvarliga och roliga :). And then..!
I gårt mådde jag så satans dåligt, värsta bakfyllan på länge. Kombinationen
för lite sömn & alkohol = illamående, yrsel & skakande i hela kroppen.
Blev kalas uite på aspö för Alex, min mosters man :) Underbar 3-rätters middag
och så, hur mysigt som helst :). Dock fick mamma hålla om mig hela resan ut då
jag mådde så dåligt och skakade. aaw :)
Kvällen avslutade till wallander i sängen och lite te, mysigt!

Saknar mitt cp som redan gett sig av till Götet!
Hennes intervjuet på jobben hadew gått jätte bra idag, GRATTIS!

I lördags inhandlades även dessa par skorna.
Dom högklackade (eller ja 9.5cm) är bra mycket snyggare i verkligheten!
Kängorna är så satans sköna och varma, bra köp!
349kr styck tror jag.

Nae, dags att ringa in alla beställningar till Panduro :).
I kväll hoppasjag att få umgås med någon? Någon somvill?

PUSS - Hanna


Stövlett från Skopunkten.com



Boots från Skopunkten.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0