So, no I know I should of treated you better, But me and you were meant to last forever.

Avskedsmiddagen & kvällen blev kanon bra enligt mig.
Middag på Olearys med alla närmsta vänner vilket var underbart
att alla ville komma & så, TACK alla för en galen kväll med massa skratt!

Dagen i går var man riktigt jävla trött & seg.
Blev häng uppe i Viö med lite käk & så.
Däckade sedan hemma hos mamma&pappa efter filmen "A lot like love".
Jävla kärleksfilm! :P

Idag har har jobbat halva dagen sen blev det lååång fika på 13 med anna & lisen.
En kycklingsallad med bulgur och feta i vanlig ordnind, kanske blir den sista på
väldigt länge ju?
Massa snack & så, mysigt! Kommer sakna alla fikor med tjejerna..
Sen blev det shopping på stan. En skjort/tunika från Att. på åhlens. (bild nedan)
är snyggare på än på bilden!
Sen blev det ett par vanliga svarta jeans.. behövligt!
Sen 2 st ögonskuggor från H&M, kanon snygga till ett jätte bra pris, i puderform!
Fattigare nu helt klart..& räkningarna betalade jag in, hejdå pengarna ;(.

Suttit här i lägenheten och försökt rensa ut en massa.. hittat massa saker som man
inte sett på länge. Massa gamla bilder, gör lite ont i hjärtat på något vis :/.
Sen massa brev.. kärleksgrejer & dagböcker. Minnen ploppar upp som aldrig förr.
Samtidigt är jag glad att vi ska flytta för det blir en ny start från allt det gamla, vilket
jag behöver för att glömma saker!
Lyssnar på Kent också vilket gör att man får massa gamla gamla minnen, men dom gör mig
bara glad :). POP tiden med alla människor.. haha.
747, blåjeans, chans.. jävlar vilka minnen haha.

Nae, jag blir allt lite sentimental, det är så nära allting nu. Låter fjantigt men känns skit jobbigt
att lämna mamma&pappa samt släkten. Snyft ;).
Men gud vad vi ska utvecklas och leva livet. skärp till dig nu för fan HANNA! :D

Nae, dags att rensa bland sminket sen beger jag mig till Olof för lite paradise hotel kik!

~~ Hanna



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0