Rut m.fl

Såja, kanske dags för en liten uppdatering här uppifrån GBG igen :).
Inte orkat vara så mycket på datorn dessa dagarna, haft fullt upp ändå tycker jag.
Fredagen blev som sagt bara lugn & skön. Vi hade lägenheten själva så vi kröp
ner i tid och somnade.
Lördagen sov vi ut hyfsat länge, skönt efter 2 dagars pinande ;). haha. (lata)
Blev in till stan en runda, knapp panik när vi inser att klockan är 14.40 och systemet
i Norstan stänger klockan 15. Blev hoppa i kläderna och be en bön att Spåvagnen kunde köra
lite fortare än vanligt :). Men vi va banne mig inne till 58 och då var det 20m kö utanför.. då insåg
vi hur jävla litet karlskrona är, haha.
Men vi fick tag i dricka & det blev även liten shopping :). INTE bra för plånboken.
Blev en skit snygg kavaj från H&M, och viker man upp armarna så är det leopardmönstrat typ.
Lär väl komma upp en bild så småningom. Insåg att jag glömt kamera sladden hemma, så bilderna
får helt enkelt vänta :).
Blev en kaffe på Paprika sen hem för att få lite bråttom att göra sig i ordning för kvällen.
Efter mycket i ordninggörandes och klädbyte gånger 25gånger så blev vi redo.
Blev en buss mot Kåltorp (?) typ.. även om jag vill säga Kållered och vet att det är fel! (tin jävel)
Var på inflyttningsfest hos Kalle från karlskrona, hade sjukt jäkla roligt och trevligt.
Blev sedan en utgång till Trädgårn.. dansade loss som aldrig förr och hade satans roligt!
Blev dock själv i slutet vilket itne var jätte kul.. hittade mig en ung pöjk som snällt följde mig till spårvagnen
där efter tar minnerna slut, men jag vaknar i simons säng & helt själv i lägenheten, haha :).
I övrigt har helgen varit lugn.
Var på Jobbintervju på Rut m.fl i går.. gick helt okej tycker jag :). Ska provjobba på fredag och får ge
allt jag har :). Blev en fika på Paprika i går, eller ja en sallad, GODA som fan! Mixa din egen.
Sen var vi med Tin-a jävel hela kvällen.. köpte han en soffan, åt på ikea och chillade i hans nersjukna
soffa! Sen blev det spårvagnen hem och krypa ner.
Idag har det bara varit chill änsålänge.. dusch & klippt lisen.
Nu blir det att platta håret och klä om sen ska vi bege oss ut till Majorna och kolla in Melissas lägenhet och
även dricka oss en kaffe :)

Mer uppdatering kommer :).
Vi har det iallfall bra.. men nu vill vi ha en lägenhet så Johanna, josse & Noomi!
Men jag ska hemåt på lördag tror jag efter ytterligare en fest här i GÖTET :D.

~~ Hanna

Lite bilder från www.amandakrona.blogg.se :)








Kommentarer
Postat av: Cina

Vill oxå va i Götet saknar Skönt o höra att du har d bra :)

2010-02-09 @ 21:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0