Pictures!

Ooorh, när man får smak för det goda, då vill man aldrig sluta.
Jag minns någon som sa dom orden?
Nu kan jag verkligen hålla med..

Börjat packa ner i kartonger idag.. försöker rensa ut, men aj aj vad
svårt jag har för det.
Men mycket kläder har jag lagt åt sidan nu för att skänka bort!
Varit här i backabo nu i kväll ätit gott & bara tagit det lugnt.
Skönt att vara hemma i lugnet men jag saknar verkligen Götet!
Som det ser ut nu sket sig det första flyttlasset så vi får se när det första
går, snaaaart hoppas jag :)

Tänkte lägga ut ett par bilder här under de senaste 9 dagarna i Götet.
Tycker det är så roligt att så många verkar följa bloggen nu, KUL.
Men kommentera gärna mera så jag vet vilka ni är :).
Vänner som fiender är det ju roligt liksom!
Nej dags att gå & lägga sig för att sedan jobba i morgon på Simsalabim..
jag har faktiskt saknat det & jag saknar tjejerna på jobbet!

Natti natt

~~ Hanna



Smyger på simon!











Fredagsmys!

Morgonhäng!

Nya klänningen från rut m.fl :)

Finns hur många som helst, men kan ju inte lägga upp alla här :)

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hoppas det blir av snart och grattis till lägenheten :D

2010-02-15 @ 14:59:14
URL: http://sussey.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jag kollar in någon/några gånger i veckan faktiskt :D Du skriver ärligt, det gillar jag!

2010-02-16 @ 02:42:02
URL: http://cisis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0