PassUp.

Hej everybody allihopa!
Nu har man avslutat 2 jävligt långa dagar på det nya jobbet.
Eller ja, på det eventuellt nya jobbet.
I torsdags började vi klockan 7.15 och jobbade till 16.30.
Var 2 väldigt trevliga tjejer jag jobbade med! var helt okej :)
Väl hemma sen var man HELT slut, blev lite vila sen gav sig lisen & jag
till stan för att kika lite. Blev bara 1 timme, men heeelt underbart..
Nordstan har liksom öppet till 20.00 varje vardags kväll, det ni!
Lisen inhandlade sig ett par legging, och jag ingenting, nixpix, nu får det
banne mig sparas lite pengar!
Vi gav oss sen till Linné och lisens favorit godisaffär.. haha 4-gott.
Tänk att vi åkte ända till linne bara för lite godis, haha. Sjukt!
Inte helt fel då vi mötte en förjävla snygg kille, DET var godis.
Hemma blev det lite käk & chill.. simon kom hem full, haha. Så blev
en hel del goa skratt :). Sen kröp vi ner och somnade i tid, haha.

Idag blev det lite sov morgon ;). Fick sova ÄNDA till klockan 6.45.
Sen var jag på kontoret klockan 7.30 och mötte upp de nya tjejerna
jag skulle gå breve. Lite stelt i början men släppte under dagen och
hjälp vad kul jag hade :). Helt underbara tjejer som jag verkligen blev
jätte fäst vid :). Själva arbetet sög ju, men med dem två kunde man inte ha
annat än roligt :). Kåt katt, gosfitta.. haha. Sjuka grejer.
Slutade så sent som 17.30 idag.. lång dag!
Blev sedan direkt till Hotell Opera för att diskutera med chefen om hur det gått
och allt. Hon var verkligen positiv till mig vilket kändes väldigt bra & hade fått
väldigt mycka bra ord från tjejerna jag gått brevid, underbart!

Nu har jag & Lisen legat hemma & bara tagit det lugnt... mitt lilla Cp är sjukis.
Men nu ska vi nog allt dra oss ner till Ica och köpa oss något sen blir det en film
och vi lär nog somna tidigt i kväll också..
FÖR i morgon är det party party party.. vi ska känna på pulsen!

Orkar inte mer just nu, men nu vet ni hur vi har det :).
Jag älskar Göteborg & jag älskar mitt cp.
Jag trivs!

~~ Hanna

(bilder kommer snart)


Kommentarer
Postat av: Johanna

låter helt underbart gumman, kul att det är goa arbetskamrater. Det är så viktigt när jobbet inte är skit skoj alla gånger.

Jag och jenny har haft fredagsmys ikväll hemma i h-gården...nu blir det att lägga sig för man vet aldrig när lilla Noomi har tänkt vakna och vilja kissa...drygast :/



Men hoppas ni får det roligt imorgon då ni ska gå ut och att lilla CP krya på sig så hon kan leva ut även hon gbg =D



Love you!!



Puss

2010-02-05 @ 22:44:13
Postat av: Amanda Krona

Nämen hjärtat åkte ni enda till Linne de ligger ju ett precis utanför Nordstan :P jaja ;)

2010-02-06 @ 13:22:43
URL: http://amandakrona.blogg.se/
Postat av: Richard Bjuvhage

4-Gott är riktigt nice!!! Sedan att det ligger precis bredvid MMsports gör det bara bättre. Kan man handla lite nyttiga tillskott och mindre nyttiga på samma ställe :p

2010-02-14 @ 13:50:41
URL: http://www.rbjfitness.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0