Packa packa packa.

Usch jag vill aldrig mer flytta i hela mitt liv känns det som..
Man packar packar & packar men känns inte som man kommer någonstans!
Jag har rensat ut så jäkla mycket kläder & skor idag och jag är impad över
mig själv att jag faktiskt ger bort det. Men ärligt har jag inte använt det de senast
6 månaderna lär jag fan inte göra det heller! Så byebye old clothes!
Jobbade till 18.30 idag då kunderna vägrade gå hem, höll på att gå i taket..
OKEJ att nyta vara kvar 5-10min.. men 30MIN.. för fan skärpning!
Efter jobbet var det snabbt hem sen blev det kvällskaffe på nivå med GBG gänget
och jenny :). Massa planering nu för flytten :). Vi har "möblerat" i huvudet med alla
våra grejer och jag tror det kan bli riktigt stilrent och fint.
Nu ska vi bara smöra för hyresvärden så vi kan få måla om hela lägenheten.
Jag&lisen ska alltså måla typ 120kvm? HAHA.. good luck.
I övrigt har kvällen bestått av att packa & rensa. Thörn kom & hjälpte mig med en hel
del i köket så nu är nästan allt i hela köket ner packat, usch vad grejer man har!
Och för att inte prata om hur mkt kläder & skor man har.. fan värd miljoner ju! haha.
Nu står det kartonger i hela lägenheten & jag orkar banne mig inte mer för i kväll.
Så i morgon går 2 stora säckar med kläder till jobbet och då ska Kina allt få gå igenom det med sin
dotter, tycker jag låter som en bra grej! resten får jag väl skänka bort. :)
Så följande i veckab kommer blir jobb & packande. seeeen städa ut hela lägenheten.

& ni har väl inte glömt att vi har vår riktiga avskedsfest i helgen?
I hässlegården hos Johanna&Josse i huset, längesedan man hade husfest!
Alla ni som vet att ni känner oss & är sugna, KOM för tusan!
Förövrigt slog bloggen rekord i antal besökare, tycker det är sjukt kul att så många
kollar in här, inte för det är någon Kenza blogg men lite nyfikna är ni ju & det gillar jag! :D

Godnatt alla där ute!

~~ Hanna

Gånger hundra!

Kommentarer
Postat av: Amanda Krona

Nu närmar de sig med storm steg!!!

2010-02-17 @ 14:48:07
URL: http://amandakrona.blogg.se/
Postat av: Chrisann

Very informative. Great site. Really professional.

2011-02-23 @ 11:02:43
URL: http://chrisann.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0