Lyckorus!

Ojojoj, bästa dagen på väldigt länge i går!
Själva dagen började mysigt med en sen frukost med mamma.
Gav oss sedan till min lägenhet (den va min) för att flyttstäda den.
Jäklar.. skurade badrummet så nu jäklar skiner det ;).
Tog oss ett antal timmar men då var det även grejer kvar som vi
skulle fixa ut.
Är jävligt rädd att lastbilen BARA kommer få plats med mina grejer..helt
sjukt var saker man samlat på sig.
Fast liksom soffkuddar? Bara dom tog ju 2 kartonger!
Yeahyeah.. Fick ett sms från jobbet Passup då jag var tvungen att bestämma
mig om jag ville jobba för dom. Självklart vill jag ju det MEN Rut m.fl lockar
ju helt klart mycket mer! Kläder är ju något jag vill jobba med!
Mamma gav mig iden att ring rut och hör när dom tänkt säga om du får det
eller inte.
Sagt & gjort.. i did it. och vet ni vad?
JAG FICK DET!! Jag är så galet lycklig och oj hon skrattade åt mig i telefon.
Jag var så jäkla glad och det fick hon höra. Så jag har fått en tjänst på
Rut m.fl på Nordstan i GBG. Kan det bli så mycket bättre? Wuhuu.
Dock är det ju inte en heltidstjänst MEN då kommer Passup och säger att jag kan
extra jobba hos dom. AWESOME! Jag brast i tårar och mamma också när jag lagt
på. OBSERVERA GLÄDJE TÅRAR :).
Lämnade ävewn över nycklarna till lila Ebba i går :) Känns skönt att ha det gjort!
Sen firade mamma,pappa & jag med champange, räkor och nån grejs till förrätt
sen Entrecot och sånna resturang pommes med oplika såser till Varmrätt.
Sen lite lite godis till efterrätt. Tycker jag vi förtjänade! TACK! Älskar er.

I kväll skulle det blivit avskedsfest hos Johanna&josse, men det blev inställt och
nu blir det någon fest i Backabo i stället, men det är ju 2min gång från mig så
man ska väl inte klaga, även om jag var lite tjurig i går ;).

& shit.. jag har tänkt vad jag ska säga om jag ser dig men det får komnma från hjärtat.
Samtidigt vill jag inte säga någonting alls för jag vet att jag kommer bli lesen hest.
Känslor är aldrig att leka med!

Dags att jobba vidare :)

PUSS alla.

~~ Hanna.



Nice bild ;)
www.rutmfl.se
Där kan ni se lite kollektion! Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Sussi

Grattiiis igen! =)

2010-02-21 @ 14:44:58
URL: http://sussey.blogg.se/
Postat av: Sanna

Fyy fan vad kul för dig Hanna! Där kommer du passa som handen i handsken - du ser, allt ordnar sig till slut! Vilket jäkla fantastiskt liv du har framför dig nu, njut så in i och lev SATC-liv åt mig med ;) Sköt om dig och otroligt GRATTIS!



Kramar!

2010-02-21 @ 22:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0