How, could I live with myself, Knowing that I let our love go?

Det är väl lite så jag känner kanske?

Ny dag nya möjligheter, men usch jag mår inge bra idag!
Känner mig orolig i magen, ledsen, nervös, pirrig, irriterad..
det mesta som jag inte orkar känna mig just nu!
En dag när jag bara vill dra täcket över huvudet och bara få sova
bort hela dagen, men det har jag inte tid med!

Idag sov jag ända till 12, skönt eftersom jag var ute NYKTER i går.
Chaufför som man var.
var som ett jävla högstadiedisco på nivå igår.
Var man ute efter lammkött så var det ju nice!
Men njaa en kille på 18 bast och 1 huvud kortare än en själv?
Heeeeellll noooo!
Ska åka till stan och jobba vid 4 tiden, blir sista dagen med Nina.
usch, men vad ska man ge? Dom är ju som min familj! ;'(
I kväll sen ska jag klippa Carro & tojjan.. sen bilr det nog bara att
ta det lugnt, umgås med mamma & pappa nu innan man åker & kanske
hinna träffa mina karlar lite. :)

Jag har insett en sak.
Kärleken kan verkligen göra att man kan bo precis vart som helst.
om jag hittar kärleken i  etiopien så flyttar jag dit, om han finns i
Karlskrona så flyttar jag tillbaka & finner jag honom i Göteborg vore det
ju ett plus i kanten. Men det lär ju dröja!
Jag älskar kärleken så mycket att jag hatar den!

Nahepp, nu ska det duschas & ta någon matbit för att sedan jobba.

Förövrigt köpte jag denna jack&tröjan i går. Kommer från Serious Sally
som även Rut m.fl säljer :). As nice tycker jag!
(Köpte min i vit, men finns såklart inte en bild på den i vitt)

Men här i blått & svart.





~~ Hanna


Kommentarer
Postat av: Madde

Kanske hinna träffa Madde också? :)

2010-02-25 @ 14:33:49
URL: http://somomingenkan.blogg.se/
Postat av: Sussi

Om du ville ha hjälp att fixa bloggen lite sen så får du skicka någon bild eller så och skriva hur du vill ha det till mailen =)

2010-02-27 @ 10:51:50
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0