Heja heja heja!

I natt var en sån där jätte konstig natt!
Kunde till & börja med inte somna, men till sist efter 3 avsnitt av Glamourana
så somnade jag.
Tror jag vaknade 10ggr under natten. Orolig som tusan.. massa bråk i drömmen
med nära vänner, vi SLOGS.. jag ville döda Lisen. Sjukt!
Inte nog med det så blir jag väckt av att mobieln ringer & jag svarar ju i och med
att det kan vara jobb & så i Göteborg.. NEJ då är det The Studio som Sussi tipsat om
och boka tid & hej & hå för fotografering. Känner ju liksom att hela denna jävla stan
gjort det & desas jävla "modell" bilder. (inte du sussi riktar jag ej detta till)
Så tack men nej tack.

Började jobba vid 12. Underbart att träffa Nina igen, hon är bäst!
kommer sakna ihjäl mig efter henne, känns som en blandning mellan syster&mamma. <3.
Lite halvdant & göra idag.. kul när det är kö & pengarna rullar in.
Slutade redan vid 4 så då åt jag lite soppa och sen kom Lisen.
Snabbt bort till Cassiopeia för att kolla lite då jag har presentkort där, ska dit i morgon och
pröva lite byxor tänkte jag :). Erika är ju bäst i den butiken!
Sen blev det lite spontant bestämt att jag skulle med till hockeyn, sagt och gjort!
Jäkla match.. haha började 2-0 men KHK kom igen och hela matchen slutade 6-2 till KHK.
Haha.. slagsmål en massa.. DET gillade vi :). Hejaheja!
Antaligen den sista matchen man går på nu innan man flyttar, så det var det värt!
Sån stämning! Vi får väl hänga framför datorn när dom visar matcherna där ;).
& pain pain pain.. varför liksom? Alltid lika ont gör det.. särkilt idag, ni två! :(

Annars har kvällen varit lugn, handlade lite frukost.. & nu har jag bara packat och fixat.
Det tar ju aldrig slut på grejer för fan. Men i morgon ska sängen & tvbordet flyttas över till
Henke, för annars kan jag ju inte städa ur lägenheten ordentligt :).
Henke kan vara en av de snällaste människorna jag någonsin träffat, ställer upp så fruktansvärt
mycket.. UNDERBAR vän.

Flyttlasset som skulle gå på söndag är nu återigen ändrat pga av att lastbilen redan var uthyrd.
Så nu blir det i nästa vecka någon gång, evt helg. suck!
Men det blir ju liksom av..
På lördag lämnar jag även över nycklarna till ebba.. känns jätte jobbigt att lämna min underbara
lägenhet, men samtidigt får jag den bästa hyresvärden :).

Nae, dags att packa mer & flytta sakerna in på vinden!
Hoppas ni har en underbar kväll & KAN SE PÅ HOCKEYN, som fan inte en annan kan :(.
ingen fungerande tv SUGER.

~~ Hanna.


är det inte lille brasse? :D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0