Follow your dreams.

Usch nu är drömmen nästan för nära för att vara sann :)
I morse fick jag ett sms av Johanna där hon skrev att hon jobbar sin sista
dag den 28:e Feb på pärlan SEN startar vi på ny kula i GBG.
Jag är så jäkla nervös men ändå waaaaaah fylld av lycka.
Kommer sakna så jävla många här nere men nu vet ni vart ni ska tillbringa er
lediga tid ;). Plats har vi gått om och sängar får vi dela så bara kom!
Är som sagt hemma i Karlskrona nu igen. Har jobbat på Simsalabim i går &
gör det även nu. Skönt att jobba lite och veta att pengarna kan rulla in.
Dom två följande månaderna kommer antaligen bli förjävliga med ekonomin.
Varit ledig mycket nu och ofta får man ju inte löner fören 1 månad framåt.
Men vi ska lösa det.. man får leva fattigt.. NUDLAR välkommna!
I går sökte jag även ett jobb igen, HAHA som butikschef på Panduro i Västra Frölunda.
Jag vet mycket väl om att jag varken kommer få intervju eller jobbet.. men man
kan väl alltid göra ett försök? :)

I går efter jobbet åt jag, johanna & Henke Pizza från Montan hemma hos Henke.
Kollade Nya Wallander filmen.. Sådäääär måste jag säga. Annorlunda.
Blev även en skräckis..FY..grisig och otäckt helt klart!
Vågade ej sova själv erfter denna så gav mig hem till backabo ( nu hade jag ju även dator
och alla nytvättade kläder där, så skyller på det.).
Och NU står man i affären och jobbar.. torkat golven men ska nu skriva upp alla varor som
ska beställas från Panduro.

En annan sjuk grej.. Kom in en tjej i går från JÖNKÖPING och sa att det ryktades där uppe
att en tjänst skulle bli ledig här eftersom någon skulle sluta... JAG.
HUR i helvete kan detta spridas till Jönköping undrar jag då? Är det så poppis att jobba här?
Med all rätt för tusan, du kan inte ha en bättre arbetsplats!
Men sorry där, tjänsten är tillsatt! ;)

Nae hopp & hej jag älskar dig!

~~ Hanna

förövrigt kom Promoe - Dekadansen vilken är GBG sången för mig och Lisen.. haft många
moves till den senaste tiden. Jag tror det är ett bra sign :):)



Kommentarer
Postat av: Anna

Varför skulle du inte kunna få tjänsten på Panduro?? Det är väl inte omöjligt :) Bra att du gjorde ansökan Hanna!

Ocj JA, Simsalabim är en underbar arbetsplats!! Skönt att tjänsten e tillsatt ;)

Kram nu o lycka till med jobben!!

2010-02-16 @ 12:48:46
Postat av: Amanda Krona

Sööööte snart bor ni här!!!!

2010-02-16 @ 12:53:57
URL: http://amandakrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0