Fika dag!

Hola!
I går jobbade jag hela dagen.. vad fan är detta för tempo i denna stan egenlitgen?
Det var som jag sa till min chef på Rut m.fl i Göteborg.. den fredagen när jag var där
var tempot lika mycket som en riktig julrush i Karlskrona, haha patetiskt!
Antingen är folk jävligt fattiga i Karlskrona eller måste folk göra fram väldigt mycket
barn så vi utökar vår befolkning så även shoppingen blir större ;).
Kvällen blev bara hemma i tv soffan med mamma&pappa.. blev lite Spaghetti Bolognese
alá Sundqvist, KANON gott.
Pappa & jag tävlade om vems köttfärssås som blev godast, MIN vann :D.
Kvällens bestod sen bara av OS och datorn.. en helt okej kväll!.

Idag blev det uppstigning klockan 7.45.. skönt att komma upp i sån tid på sin lediga
dag! har hunnit uträtta en hel del.. skönt att ha vissa saker gjorda.
När jag var hemkommen från mitt uppdrag blev de en härlig promenad i det fina vädret
med min lilla älskling :). Tur att någon verkar gilla snö, studsar som en kängru i drivorna,
och han ska fylla 15 år.. lilla hugo!. (hund)
Annars har det blivit tv & dator med en härlig frukost/brunch. Kaffe, fil & en smörgås!
Mitt älskade cp ringde nu innan, gick bra på jobbet :). Hade dock kört lite vilse i Askim nu
där hon började sitt jobb idag! <3 CP, lycka till! *håller dig på axeln och nickar* HAHA.

Nu är det dags att fixa i ordning sig för att åka till stan.
Ska bli en härlig dag. Ska fika med Sussi, Julia & anna.. underbart!
usch vad jag kommer sakna många här hemma. :(.
Ska även ta mit till Cassiopeia och se om dom har något fint som jag kan handla upp
mina presentkort på. Kanske nått från Rut m.fl så man har nått att ha på sig när
man börjar jobbet :)..

Hoppas ni alla får en helt underbar dag!
ut i solen med er!

~~ Hanna

(Bilder från olika tillfällen senaste tiden)


När vi firade hemma att jag fått jobbet på Rut m .fl :)


På bo i lördags :). babes!


Jag & jenny :)


Stiffe, Lisen & jag ;D


Värden för kvällen, Roger & johanna :)


Carro&josie. Kommer sakna er babes! <3

resten av fotona finner ni på facebook!
SMACK!


Kommentarer
Postat av: Carro

Kommer sakna dig med babe! <3

2010-02-25 @ 18:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0