$$$$$$$$$

Varför kan inte just jag bli tjejen som vinner på triss eller tipset?
Visserligen tipsar jag inte & inte fan köper jag trisslotter, men om jag
nu skulle kan väl du kära gud göra så jag vinner några mille eller typ 25000
i månaden i 25 år, varför skulle inte just jag kunna få den turen?
Tänk då vad mycket jag skulle kunnat shoppa & resa..
Ja, även om jag nu inte äger några miljoner så kan man ju få drömma sig bort
lite? Var inne på Nelly och hittade en del finingar.
Om ni nu känner att ni är sådär snuskigt rika och inte riktigt vet vart ni ska göra
av alla pengar, då kan ni gå in på nelly och köpa dessa till mig, DÅ har ni gjort
mig riktigt lycklig ;).
SE och älska.. mhhhm.


Söt Söt Söt. & endast 399:-


Hade jag haft kroppen hade jag beställt denna direkt! 549:-


Även fram i från. Läcker!


Fin när man är sådär blond & solbränd! 599:-


Faaast, GE mig! Riktigt stor lust att beställa! 599:-


Classy! Riktigt snygg skurning i urringningen. 599:-


Hott hott hott! 599:-


Enkel men skit snyggt med det öppna i armarna. Pris: ?


Sist men absolut inte fulast! Skit snygg & enkel.. men dyr! 1995:-

Så när jag nu räknat på detta lite snabbt skulle alla dessa klänningar lägga
sig på ett pris strax under 6000:-. Så öppna plånboken nu va ;)

Nu ska jag lägga mig & drömma mig bort till en varmare plats, fina män,
jag i en snygg kropp med dessa läckerbitar på mig ;).

Natti SMACK!

~~ Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0