Brytet!

Haft en hur bra dag som helst.
Var ute nykter.. & i bilen hem brast det.
Känslor bara släppte och fan, jag kommer sakna så jävla
många här hemma :(. Även staden.
Vissa känns svårare att lämna än andra.. vissa vet man liksom att
man har kvar.. vissa förlorar man.
En låt kom i bilen.. hela texten var som menad.. jag önskade så innerligt
att det var du som sjöng den..
Jag undrar vad du gjorde med mig? Du fångade mitt hjärta som INGEN annan
någonsing gjort med mig.. & nu får jag inte se dig mer.. inte på väldigt länge.
(inte för jag sett dig de senaste dagarna men..)
Jag vet att du vet.. men du vet nog inte hur ont det verkligen gör.
All lycka kära du, i will probably always love you.

" Now I'm sitting here alone, watching the world pass me by
Every time we part I fell like I'm falling
No matter what you think I still love you

You will always be a part of me, no matter what we do
You will always hold a piece of me wherever I may go
Always....

The sky gets darker and I sense that you are far and away
I miss the times we had when things were going our way
But every time we part you know how much it hurts me
No matter what you think I still love you.

You will always be a part of me, no matter what we do
You will always hold a piece of me, wherever I may go
Always...."

Göteborg är nära nu & det gör mig både lycklig & helt galet rädd&ledsen.
( inte ledsen på ett negativt sätt, bara jobbigt att åka i från så många som
man älskar & tycker om)

Nae, nu ska sentimentala hanna sova.

& DU (en annan du) du vet att du är speciell för mig :).
Jag tror du ser det i mina ögon varje gång du kollar i dom.
Även i kväll..

~~ Hanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0