Back in Götet!

Så, nu var vi äntligen uppe i Götet igen :).
Vi gav oss av klockan 15.33 och var uppe klockan 20.00.. anlände redan klockan 20.15
hos vår lilla simon som vi ska bo hos den kommande veckan!
På 32kvm ska vi nu trängas Jag,simon & lisen, men det kommer gå galant
Jag intog soffan & lisen Säng på golvet.
Ville bara visa lite levnadstecken här uppe & nu är det dags att lägga sig.
För första gången i mitt liv ska jag gå upp så tidigt om 5.50 för att faktiskt gå och jobba.
Sjukt sjukt sjukt.. men jag hoppas det kommer gå bra :).
lunchen är inhandlad och kläderna framlagda, WISH ME LUCK :).
På måndag blir det en till rolig grej som händer.. berättar mer så småningom.
Nu kom det från simon " satan vad ni skriver"
Man måste lyda chefen! :)

Godnatt!

~~ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0