And then..

Och då var man ÄNTLIGEN uppflyttad till göteborg :)
Orkar inte skriva så mycket i kväll, måste sova eftersom jag ska vara utvilad
till i morgon då jag ska till jobbet & snacka lite och så.
Flytten upp gick kalas bra, otroligt jobbigt att lämna mamma,pappa & hugo främst..
Det bara brast.. & jag saknar redan dom!
Meeen, 2 ton med last hade vi på 4 tjejer.. allt finns i lägenheten och vi har kommit
i ordning någorlunda iallfall :).
Vardagsrummet & köket ser helt okej ut.. inte rummen då vi inte kommit riktigt överens4
om vem som ska ha vilket rum.. ÄLSKAR rummet jag har nu, men vi får se!

Jag mår jätte bra, samtidigt som jag känner mig ledsen & orolig i magen.
Mycket som händer & man ska hinna smälta allting också.. jag hoppas allt kommer
gå bra med att bo i hop 4 tjejer..
Saknar redan folk där hemma & kan kännas riktigt jävla jobbigt stund vis.. men som
sagt, helvete man har varit här knappt 3 dagar.
DET BLIR BÄTTRE :)

Ligger just nu i min säng, lite ljus tända i fönstret & irriterar mig på spårvagnen som går utanför
fönsret var 10:e minut, och varje gång låter det som jordbävning.
Öronproppar NÄSTA! :)

Blir mer uppdatering i morgon gott folk :)
Vad händer hemma i Karlskrona då?

Natti natt.
~~ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0