Alla hjärtans dag.

Idag är det alla hjärtansdags, och jag gillar det icke!
Fast ärligt talat bryr jag mig inte, en jävla dag när man ska visa sin
älskade hur mycket man älskar han/henne, ska man inte alltid göra det?
Äsch, påhitt! (Kan det vara så att jag är lite bitter?) haha lite kanske.
Hade gärna legat och myst med någon hela dagen idag, bara bli omhållen
och pussad på. Någon? Nej någon jag verkligen tycker om såklart!
Men vänner & fiender, hoppas ni får en underbar dag :).
En annan får packa alla lådor i kväll i min älskade lägenhet, gråta en skvätt
och lyssna på depp musik, så till alla er som har det som mig.. här är en låt!
Underbart.. sorgsen.. gråt lite ;)
.



I övrigt är jag tillfälligt hemma i Karlskrona.
Vet ni vad.. VI HAR FÅTT LÄGENHET! Helt underbart.. 5:a i Majorna.
Och vi har tillträde vilken dag som vi vill & börjar inte betala fören 1:a mars.
Jag är så lycklig.. wuhuuu!
Nu ber jag till högre makter om att jobbet på Rut m.fl blir kirrat också.
Gick hur bra som helst när jag provjobbade tyckte jag. Så pleeease!

I Torsdags gav vi oss av från Tin när han kom hem från jobbet.
Tog spårvagnen med all jävla packning, sjukt drygt.
Vi tackar tin för en natt hos honom :D.
Efter mycket om & men med demostrationer hit och dit kom vi fram till Hisingen
där amanda bor :).
Blev direkt att gå & hyra en minibuss och åka till Linné för att flytta åt Malin. :)
Vad behöver man karlar till? Vi klarade det galant ju!
Kollade då även på lägenheten som nu är vår.. wuhu.
Sen hem och packa upp alla malins grejer.. sen blev det lite häng i soffan men sängen
i någorlunda tid i & med att jag skulle provjobba dagen efter.
Så ja, mellan 11-17 prov jobbade jag, som sagt.. gick jätte bra enligt mig!
När jag slutat sen blev det myskväll med tjejerna. Blev middag med fläskfilé, potatisgratäng
och jätte god sallad samt vin :). Efter det lite gotte och mer vin, hahaha.. onyktra i myskläder
godegud vad jag skrattade! Skulle bilvit utgång men slutade med pjamasbyxor och däckning
i soffan :D En jätte mysig fredagskväll helt enkelt.
Lördagen blev lugn.. fick göra mig i ordning sen för tåget gick 16.07, väl hemma i Karlskrona
blev det svira om till mig nya klänning frn Rut, drack lite öl själv sen hem till Jenny.
Ja kvällen blev rolig, kom inte ut fören 2 tiden, galet! Höll till på nivå & sjuka saker hände, haha.
Ajabaja hanna.. ;).
Bara tagit det lugnt denna morgon, mys :). nu blir det packa ner alla sakerna för på fredag går
första flyttlasset.. DRÖMMEN ÄR SÅ NÄRA NU!

Som sagt, ha en underbar dag alla :)

~~ Hanna

Kommentarer
Postat av: astrid

vad roligt att det börjar ta sig! då kommer jag och hälsar på när ni är inflyttade och färdiga i 5an ;) käka chickenbööjare och lyssna på negerdunk =)

2010-02-16 @ 10:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0