Aldrig mer!

Jag ska fan aldrig mer flytta i hela mitt liv!
Hur mycket skit kan man samla på sig på 8 månader?
Nae, det är inte rättvist detta.. haha.
Har hämtat 3 kartonger extra mot vad jag hade när jag flyttade PLUS
1 resväska ( som jag förövrigt kommer få leva i nu).

Har blivit lite jobb idag mellan 12.30-17.00.
Blev direkt hem och började fixa i lägenheten.
Har sån tur så Henke & Pappa hjälpte mig med de största
grejerna härifrån, så nu är 2 byråer ute och sängen..
Så nu är NÄSTAN allt nerpackat.
Problemet är ju att jag packat en kartong så tung att jag nu inte
orkar bära den härifrån? Clever me!
Ska iallfall bära ut lite på vinden nu för att sedan bege mig hem till
Mamma&pappa, få äta nått sen däcka i sängen!
I morgon blir det att städa hela lägenheten, men med världens bästa
mamma som hjälper mig kommer det säkert gå lätt & smidigt!
Asså, sparar man maten i frysen tycker ni eller ska jag ha med mig
den till Götet, vilken jävla fråga, men va fan!

Nahe gott folk.. änsålänge slipper ni mig inte i Karlskrona om ni nu tycker det
är lustigt om ni ser mig, I'm here!
På lördag ska jag även jobba sen avskedsfesten, OJ så kul det ska bli.
Ni kommer väl? ;).

Ha en fortsatt bra kväll allesammans!
PUSS!

~~ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0