8 dagar & det känns som hemma!

Så, då var det dags för en uppdatering igen :).
Nu har vi förflyttat oss från Simons lilla 1:a till en 2:a hos Tin.
Tin = Martin Ljungdal från karlshamn.
En räddare i nöden i går när vi inte längre var välkomna hos simon.
Förståligt då vi bott 7 dagar på 32kvm 3st.
Stort tack till Simon som ställde upp!

I går hängde vi här i Mölndal hos Tin.
Vi åt GöteborgsPIZZA.. inte alls som hemma!
Sen chillade vi framför tv:n och spelade lite x-box
(Lisen sög på bilspel) haha.
Tin som är en hårtarbetande man fick gå och lägga sig i
tid medans CP & jag kunde ligga uppe och kolla tv & sitta
vid datorn. höhö.
Idag däremot har mitt lilla CP inte mått så bra, så vi har valt
att stanna hemma & ta dagen sakta men säkert.
Vi är iallfall duschade & i ordninggjorda till vår man kommer hem.

Allting har känts lite vemodigt just nu eftersom lägenhet och jobb inte
löst sig till 100%.
Självklart hoppas vi på att Passup väljer att ha oss, det är ju ett jobb att
börja med liksom.
Ännu mer hoppas jag på jobbet på Rut m.fl.. visst det är inget heltidsjobb
men som hon sa, man kan arbeta upp sig i timmar!
Så har ni några tips till mig när jag ska provjobba i morgon, klädbutik har jag
ju som sagt aldrig jobbat i förut!? Help me!
NU, innan ringde vi på en lägenhet.. och YES vi var först på att ringa och det var
först till kvarn. Så, i kväll ska jag & lisen bege oss till Majorna och kolla.
Wish us luck! Kanske turen vänt trots allt?

Ikväll sen ska vi bege oss till Amanda, där även main flyttar in idag.
Ska bli skönt & roligt att bo med tjejerna! :)
I morgon blir det även PARTY förhoppningsvis, denna gången
INTE på trädgårn, haha.

Vad händer hemma i karlskrona då!?

~~ Hanna.

lite bilder från mobilen senaste veckan..


ögonfranfärgning! skabbigt ;)

I simons lila 1:a.. STÖKIGT!

Idag haha :D. blek? nejnej..

Glada däkor!

Kommentarer
Postat av: lena sundqvist

Hej gumman. Du behöver bara vara dig själv så får du jobbet... Jag vet ju att du är bäst.Hoppas dom förstår det annars får du gärna komma hem igen o jobba på simsalabim... Vi saknar dig. kram mamma

2010-02-11 @ 19:09:06
Postat av: Anonym

Hej gumman. Du behöver bara vara dig själv så får du jobbet... Jag vet ju att du är bäst.Hoppas dom förstår det annars får du gärna komma hem igen o jobba på simsalabim... Vi saknar dig. kram mamma

2010-02-11 @ 19:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0