Take me home.

10 dagar i Karlskrona nu.. & nu börjar jag faktiskt tröttna.
Det märker jag när jag hellre sitter hemma en hel dag & glor in i väggen än åker in till stan.
Nej nu var det att överdriva :). Jag har faktiskt inte hunnit åka in av olika skäl.
Dock var jag & klippte mig 10.30 i morse.. inget speciellt men jag är hel nöjd :)

Haft en jäkla shå att kunna ta mig hem till Oslo igen på Söndag. Hade skjuts hem men av vissa omständigheter går det inte längre.. paniK! SÅ efter mycket gråt, skrik & tårar lyckades jag få tag på en biljett på söndag morgon som tar 12h.. men hellre det än inget. :)
Så äntligen.. söndag kl 19.30 anländer jag i oslo igen :)
Hur tusan jag ska få med mig alla saker upp till oslo igen är en annan historia.. men det löser sig!

Pratade med lilla sambo nu innan, stackarn har halsfluss SÅ krya på dig nu & GO FOR IT ;). hahaha..

& nu bara pirrar det i hela min mage.. & jag längtar så jäkla mycket. ÄRLIGT, håller min hjärna på och spela mig ett spratt? tror det..
Haha patetiska jag! :)

Nahe.. ska gråta några tårar över mitt ona i svanskota.. sen ska jag bege mig till stan för en fika med johan&lisen sen blir det biiiiiiiiiiiiiiingolotto med brydarna :)

Men FÖRST.. testa nyårsoutfiten! :)

~~ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0