I know!

Jag vet att det inte blivit någon uppdatering på cirkus 20 dagar, detta beror på att jag flyttat in i världens bästa hus med de underbaraste människorna jag någonsin träffat!
Inget internet utan bara massa häng och snack.. samt fruktansvärt mycket jobb :). SÅ, jag tog ett break från facebook, bloggandet och allt annat & vet ni.. FAN vad jag trivts utan det.

Nu är jag hemma i Karlskrona på julbesök, mysigt och underbart att träffa alla, men jag saknar redan oslo lite och huset/familjen haha. Ångesten är fet att när man kommer upp igen ska man flytta ut.
Malin och jag ska ju flytta till St hans haugen till en lägenhet med 3 andra.. så småningom 2 bara.
Dock en hel undervåning själva och detta, men ärligt, jag hade MYCKET hellre bott i huset och mått så bra som jag gjort senaste 20 dagarna..

TACK familjen i smedsta.. ni är fan helt jävla underbara!
SÅ glad att jag flyttat in ( TACK SANNA ) och fått träffa er.

Sen sanna, ja du är bara amazing :). 2011 is the year!

Nu ska jag bara njuta i 12 dagar att umgås med vänner, familj och släkt.. äta en jäkla massa julskinka och festa en hel jävla del haha :).

GRATTIS MALIN som fyller år idag! :) ska ut och fira henne ordentligt senare ja.. i kväll haha.

Nu hänga tvätt & sova!

~~ Hanna

( damn, fjärliar i magen. lätt att falla.. svårt att stanna. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0