BAAH

Ligger i min säng, kan inte sova.
Varför ska man vara så jävla klantig och trilla på dansgolvet och förstöra svanskotan/rövbenet?
FAN ta klackar på halt dansgolv.
Jag ser ut som en pensionär när jag går.. och det är inget vackert!
Illamående av smärtan, fyfan för detta. :/

Juldagen var kanon bra verkligen så jag är helnöjd!
Tack alla inblandade :)

Idag har min älskade syssling kommit hit med sin underbara familj, så har umgåtts med dom hela dagen och kvällen så nu ligger jag i min säng och lyssnar på lilla smilla som sussar så sött breve mig. :)
Sötnosen! :).

I morgon ska jag försöka spendera lång tid med mitt hjärta, som jag saknat honom! :).
Så i morgon ska bli hanna&thörn dag! :) BFF!

Nej dags att sova bort illamåendet och slippa smärtan för några timmar. Smilla väcker mig säkert vid 7 så lika bra att sova sig några timmar.

SAKNAR FAMILJEN I OSLO :).

& fan.. jag hatar känslan att veta hur det kommer bli. Du har fått mig att känna nått.. och det var längesen jag gjorde det nu. Därför kommer självklart rädslan att det ska gå åt helvete. Nått speciellt med dig..

& cp.. allt löser sig. svin ska ha skit. Du är GULD och förtjänar det bästa. LOVE YOU best friend.

~~ Hanna








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0