Sommar 2010.


Heeej! haha.

Det här med att blogga sommaren 2010 har ju inte funkat det minsta!
Har verkligen inte orkat.. varit allt för mycket jobb, känslor & SEMESTER.
Jobbat väldigt mycket denna sommaren som alla andra sommrar, och endast 2 veckors
semester. Men hade det hur bra som helst. Var hemma i karlskrona & bara umgicks med alla jag
tycker om & festade alldeles för mycket :). Oj så mycket skratt & härliga dagar.. behövdes verkligen.
I övrigt denna sommaren har jag som sagt jobbat & sen har det blivit lite fest i mellan åt.
ASTRID vad förövrigt både hemma i Karlskrona & underhöll mig/oss sen följde hon med till Götet sen
hem igen, nu fick man smak på det " gamla " livet när man hade så nära till varandra & barta gled..
man kan verkligen sakna det.. förbannat mycket! TACK astrid! <3

Efter mycket om & men & anledningar så ska jag & lisen flytta i från Göteborg.
Känns både jobbigt & roligt. Ska bli otroligt jobbigt att lämna mina underbara tjejer på jobbet, gör ont
i hjärtat, men herregud, så lätt slipper ni inte mig ;). Sen lägenheten.. oj, den är så speciell, haft så mycket
skratt & gråt i denna.. men det är dags att leva vidare & må bra!
Ser otroligt mycket fram emot att utvecklas vidare & se mera i världen! Så nu går flytten inom 14 dagar hemåt
Karlskrona för att lasta av grejerna, sen på obestämd tid drar jag, lisen & Malin till Norge för att försöka tjäna
lite kosing, hoppas detta går vägen :). För sedan tar vi vårt pick & pack & reser.. så länge man ser alla palmer
och sandstränder framför sig känns det aldrig jobbigt att jobba!
& som ni då kanske förstår har jag då sagt upp mig från Rut m.fl . . . SORGLIGT! Jobbat sista dagen söndag
nästa vecka.. puuh :/. & nu när kollektionen blivit så jäkla bra, chockad! får shoppa på mig en del nu när ¨lönen
kommer :)

I övrigt sitter jag hemma själv nu i lägenheten.. men Lisen kommer väl om 2 timmar eller nått!
Galet trött i hela kroppen efter dessa 4 dagarna på jobbet, kör SUPER rea nu eftersom vi ska förminska butiken väldigt mycket.... så det är helt sjuka priser så klädhögarna är utan dess like.. så man sliter som ett djur!
Men det är roligt med stress anser jag :). Men man känner det minsann nu i både fötter, rygg & huvud!
Har dock redan krupit ner i soffan.. mys! Ensamt dock ;)

Nahe.. nu ska jag minsann göra lite te & kolla Paradise Hotel Danmark tänkte jag!
Antar att jag chockat er nu genom en uppdatering haha, ;).

& mitt hjärta värken, likaså magen . . . jag orkar inte!
Ditt ansikte är på min näthinna HELA tiden.. dina ord.. allt!
Jag saknar dig så det gör ont.. & jag önskar du bara kunde... ja känna samma!

~~ Hanna

Underbara text..






Kommentarer
Postat av: Sussi - 21 år, mamma och student!

Haha, det var jävlar inte igår det kom en uppdatering här ;) Hoppas det går bra i Norge nu tjejer, ni kan ju höra av er när ni är på snabbvisit här nere =)

2010-08-19 @ 22:04:10
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0