Packning!

Oorh vad tråkigt det är att packa!
Det är ju inte första gången man flyttar direkt, allt för många gånger har det blivit redan som 22 åring.
Först "halvflyttade" jag i hop med Sara på skepparegatan ---> Vidare hem igen.
Efte det blev det Hem ---> Ja, vad hette det nu igen? Guldsmedsgränd!
Efter det Guldsmedsgrän ---> Till vevvan. (Jaaa, med alla sakerna.)
Från Vevvan ---> Östra Köpmansgatan.
Sen Östra Köpmansgatan ---> Göteborg!
Yeeey, inte sådär jätte jätte sugen på att flytta alla sakerna ytterligare en gång, men vad gör man inte? :)
Nu ska grejerna hem till Karlskrona igen iallfall.. vart dom ska stå är en annan historia!
Någon som har ett förrå till uthyrning? Vore guuuuuld! Letar som en dåre...
För massa grejer ska inte med till Norge direkt utan bara kläder & nödvändigheter!
Men nu är massa kläder nerpackade & de mesta typ krukor/ljusfat & liknande.. och lite köksgrejer!
Man har ju även fått rensa ut massor av kläder & massa gamla papper.. & shit vad man hittar gamla grejer..
Massa söta kort.. kort.. usch ja, massa minnen! Sött :). Men lite ont i hjärtat gör det ju!

Jaja, nu är iallfall Lisen hemma, men den lilla grisen gick ju direkt in och "vilade" = SOVER. Jobbat sen halv 8 i morse, så hon behöver väl det kanske!? :)
Skulle blivit utgång i kväll, men vi var så vuxna & beslutade oss för att ha Tacokväll med film!
Är man fattiga så är man? Men tycker det ska bli himla mysigt faktiskt :). Blev ju öl & shots i går haha.
TIN... HAHA.. vilken idiot i går! Beställa in 5 shots.. tog 3 själv. Ja.. full som en kastrull! :)

Nahe.. det var lite uppdatering här! Ska se om jag får i gång mitt internet på min dator nu så jag kan lägga upp lite bilder från semestern & så!

Jag saknar dig, jag saknar dig, jag saknar dig! :/.

"Remember yesterday, walking hand in hand.
Love letters in the sand, I remember you.
Through the sleepless nights, through every endless day,
I'd wanna hear you say, I remember you."

Skid row - I remeber you.
underbar låt!

~~ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0