Onsdag.

Onsdag onsdag onsdag!
Lilllördag i Karlskrona.. jobba röven av sig i GBG. Ja det är väl skillnaden från när man bodde där.
Hade dock gärna varit på neff i kväll & dansat mina lurviga helt klart!

Började jobbet klockan 11 idag, trodde det var ett skämt när jag kom till jobbet och dom säger att JO vi ska verkligen ha nya butiken öppen tills i morgon.
Ja kollar ner där den ska vara och undrar hur i helvete det ska gå til!!?
Varit ganska så stressigt idag då fortfarande alla slåss om den sista rean.. särkilt när vi sålt ut nu dom dyrare märkerna som brukar ligga runt 499kr för 49 kr.. sjukt! Jag fyndade ju förstås ;D.
Och ändå har människor mage att klaga på en liten fläck och se om dom inte kan kanske få den för 29? ORH!
Hade tid till 20.15 idag men när vi kom dit var frågan såklart om man inte kunde stanna kvar och hjälpa dom?
Självklart! Började med att ånga kläder som skulle upp sedan fick jag i uppdrag att klä på alla skyltdockorna.. typ 11st. roligt som tusan och SHIT, nu kan jag verkligen säga att Rut m.fl har snygga kläder, skulle i princip kunnat köpa allt! Shoppade loss idag minsann :). Kan visa i morgon vad det blidde! Sen fick vi välja ett plagg som vi skulle få nu till nyöppningen i morgon. Jag valde en jeansskjorta, användbar!
Ja, och nu är klockan snart närmare halv 1 redan och det var ju bara att lägga sig direkt nu när man kom hem!
Lisen sov redan.. men hon hade ju jobbat 14 timmar så jag förstår henne! :) duktig tjeja!

& jag vill bara säga till alla er.. läs inte min blogg om ni inte tål att läsa vad jag skriver, skit då hellre i det för här är det ända stället jag verkligen skriver av mina känslor och hur JAG känner.. och det kan ni aldrig ändra på!

Ingen som har krok på sin bil där hemma i Karlskrona och som har lust att komma upp en runda till göteborg på måndag eller tisdag? Vi behöver nämligen någon som kan komma och sen att vi åker med hem med våra grejer på släp.. självklart betalar vi bensin och så :). hör av er isåfall!

Dags att sova.. ny dag och nya utmaningar i morgon :)

~~ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0